Έχοντας ως κύριο στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών (τόσο στο φυσικό όσο και στο online κατάστημα), τα Public επικεντρώνονται σε έργα ΙΤ που αξιοποιούν το mobility, τα Αnalytics και το cloud.
Συγκεκριμένα, η αλυσίδα επέκτεινε τις δυνατότητες της εφαρμογής Mobile Sales Assistant (Τζίνι) που έχει σχεδιαστεί για τους πωλητές των καταστημάτων, ώστε να είναι δυνατή η ολοκλήρωση της συναλλαγής με την ταυτόχρονη έκδοση απόδειξης δίχως να απαιτείται ο πελάτης να περάσει από το ταμείο. «Πρόκειται για μια δυνατότητα που μέχρι σήμερα βλέπαμε μόνο σε καταστήματα γνωστών αλυσίδων στο εξωτερικό, την οποία τα Public εισάγουν -πλέον- και στην χώρα μας. Κάτι που θα διασφαλίσει την ακόμη καλύτερη όσο και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, με την παράλληλη μείωση του χρόνου αναμονής στα ταμεία, καθώς επίσης και τη συνολική βελτίωση της εμπειρίας Public στο φυσικό κατάστημα» δηλώνει στο NetFAX, o Άκης Χαματζόγλου, IT Director των καταστημάτων Public.
Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο της βελτίωσης της εμπειρίας που βιώνουν οι επισκέπτες του site, τα Public προχωρούν στην ανανέωση του συνόλου των σελίδων του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.public.gr). «Κατ’ αυτό τον τρόπο, επιθυμούμε να κάνουμε την πλοήγηση και την αναζήτηση μια εύκολη όσο και ευχάριστη εμπειρία για τον επισκέπτη του site, να προσφέρουμε προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων και γενικότερα να διευκολύνουμε και να κάνουμε πιο ασφαλή τη διαδικασία καταχώρησης παραγγελιών», επισημαίνει ο κ. Χαματζόγλου. Υπό αυτό το πρίσμα, στο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα ενσωματώθηκαν μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες, όπως λ.χ. real time social proof messaging, δυνατότητα self service για τους χρήστες του website με αναζήτηση απαντήσεων σε ερωτήσεις μέσω knowledge base, η καταχώριση και παρακολούθηση on-line των αιτημάτων τους κ.ο.κ.
Τέλος, στο πλαίσιο της αξιοποίησης του τεράστιου όγκου δεδομένων που συγκεντρώνονται καθημερινά στα πληροφοριακά συστήματα του οργανισμού, τα Public προχώρησαν στην ενοποίηση πληροφοριών από μια κεντρική πλατφόρμα. Έτσι, λοιπόν, δεδομένα που ρποέρχονται από διάφορα συστήματα (ERP, Web Site, CRM, HRMS), αλλά και από τα social media, ενοποιούνται δημιουργώντας κοινό χώρο αναφορών (reporting), προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων και παρακολούθησης πολλαπλών δεικτών KPIs για κάθε δραστηριότητα της εταιρείας, μέσω της τεχνολογίας των dashboards.