To Public Group εγκαινιάζει τη νέα υπηρεσία διαφήμισης “Public Ads” σε συνεργασία με ένα κορυφαίο και πρωτοπόρο οικοσύστημα martech συνεργατών, για να προσφέρει σε brands τη δυνατότητα να ενδυναμώσουν την παρουσία τους. Οι συνεργαζόμενοι προμηθευτές των Public θα έχουν πρόσβαση σε 100εκ. επισκέψεις μέσα από premium sponsored placements σε όλο το ταξίδι του επισκέπτη, ενισχυοντας το inspiration & discovery stage.

Παγκοσμίως, τα retail media αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα των brands, καθώς αναζητούν τρόπους να κερδίσουν μερίδιο στο ψηφιακό ράφι, από το οποίο ξεκινούν, αλλά και ολοκληρώνονται χιλιάδες αγοραστικά ταξίδια. Η Sleed, μέλος του ευρύτερου οικοσυστήματος Public Group, αναλαμβάνει τον συμβουλευτικό ρόλο σχεδιασμού, υλοποίησης και βελτιστοποίησης των καμπανιών για κάθε brand. Παράλληλα, την ομάδα συνεργατών τη συμπληρώνουν κορυφαίες εταιρείας martech & data όπως: Tailwind, Epsilon Retail Media (πρώην CitrusAd) και Convert group.

Γιατί τα Public Ads αποτελούν το Μέλλον;
Οι σημερινοί καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands σε πολλά σημεία επαφής, με στόχο να ανακαλύψουν νέες ιδέες και προτάσεις. Οι στοχευμένες διαφημίσεις μέσα στο public.gr επιτρέπουν στα brands να προβάλλουν τα προϊόντα τους και να επηρεάσουν θετικά την καταναλωτική συμπεριφορά online αλλά και στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων Public. Τα brands και οι προμηθευτές θα επωφεληθούν μέσα από:

  • Ανάπτυξη Μεριδίου Προβολής: Οι έρευνες δείχνουν ότι οι διαφημίσεις εντός retail καναλιού αναπτύσσονται με ταχύτερους ρυθμούς από οποιαδήποτε άλλη μορφή διαφήμισης. Οι παγκόσμιες δαπάνες για retail media θα φτάσουν τα 140 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σημειώνοντας αύξηση 21,8%.
  • Στόχευση: Αξιοποιώντας δεδομένα πελατών και προηγμένες τεχνολογίες στόχευσης, οι διαφημίσεις εντός καναλιού φτάνουν στο πιο κατάλληλο κοινό για τα brands/προϊόντα αυξάνοντας την αποδοτικότητα της διαφημιστικής προβολής.
  • Προσωποποιημένη Εμπειρία: Η προβολή ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις κάθε brand, δημιουργώντας μια πιο ελκυστική και ευχάριστη εμπειρία αγορών.
  • Μετρήσιμα Αποτελέσματα: Τα brands και οι προμηθευτές παρακολουθούν την απόδοσή τους σε όλα τα σημεία επαφής, κερδίζοντας πολύτιμα insights για την χάραξη της στρατηγικής τους.
  • Brand Safety: Το πλήρως ελεγχόμενο περιβάλλον του public.gr εγγυάται την ασφάλεια των διαφημιζόμενων brands. Σε αντίθεση με τις πιο παραδοσιακές μορφές ψηφιακής διαφήμισης, όπου μπορεί μια διαφήμιση να εμφανιστεί δίπλα σε ακατάλληλο ή μη συναφές περιεχόμενο.
  • No AdBlockers: Η λύση των Public Ads και η προβολή των διαφημίσεων στο public.gr δεν επηρεάζεται από AdBlocking εφαρμογές και εγγυάται το 100% εμφάνισης αυτών. Σύμφωνα με έρευνα της FocusBari για τη χρήση οποιασδήποτε μορφής AdBlocking των Ελλήνων χρηστών, προκύπτει ότι σχεδόν 1 στους 2 έχουν χρησιμοποιήσει ή συνεχίζουν να χρησιμοποιούν αντίστοιχες εφαρμογές.

Ο Νίκος Βαρβαδούκας VP Brand, Customer & Supply Chain Public Group δήλωσε: «Με όραμα να δημιουργήσουμε πρόσθετη αξία σε πελάτες αλλά και σε προμηθευτές μας, εγκαινιάζουμε την κορυφαία λύση retail media που ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και πρακτικές στον κλάδο. Η καινοτόμα υπηρεσία “Public Ads” αποτελεί ένα ασφαλές, premium και αποτελεσματικό εργαλείο προβολής σε ένα omnichannel περιβάλλον που στόχο έχει να φέρει brands και χρήστες πιο κοντά. Είμαστε περήφανοι που αυτο το ταξίδι το μοιραζόμαστε με μια δυναμική martech εταιρεία του οικοσυστήματος μας, την Sleed, και το πλαισιώνουμε με κορυφαίους συνεργάτες tech & data».

Ο Στέλιος Ηλιάκης, CEO της Sleed αναφέρει: «Η συνεργασία μας με τα Public, αποτελεί από μόνη της μία όμορφη πρόκληση. Η αξιοποίηση όλης της τεχνογνωσίας της Sleed, σε αυτό που κάνουμε καλά εδώ και 14 χρόνια, το digital marketing, μας γεμίζει με χαρά και υπερηφάνεια. Στο πλαίσιο των Public Ads, σχεδιάζουμε μία custom στρατηγική προβολής στα Public για κάθε brand, που ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες του. Τα “Public Ads” ξεκλειδώνουν περισσότερους τρόπους ώστε τα brands να συναντήσουν τους πελάτες, πετυχαίνοντας ακόμη περισσότερα».