Ολοκληρώνοντας στη διάρκεια του περασμένου χρόνου την απορρόφηση της αλυσίδας Media Markt και ενσωματώνοντας τον σταθερά δημοφιλή κλάδο των «λευκών» συσκευών στην γκάμα των διαθέσιμων στα καταστήματα και την ιστοσελίδα του προϊόντων, ο όμιλος Public ανακοίνωσε χθες, στη διάρκεια της τακτικής ετήσιας συνάντησης με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ, πως τα αποτελέσματα δικαίωσαν με το παραπάνω αυτή την επιλογή του. Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος του group, Ρόμπι Μπουρλάς ανακοίνωσε υψηλή κερδοφορία με τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά αποτελέσματα να φτάνουν τα 20 εκατ. ευρώ, πωλήσεις οι οποίες ξεπέρασαν για πρώτη φορά (φτάνοντας στα 515 εκατ.) τα 500 εκατ. ευρώ, που είχαν τεθεί ως στόχος για το 2023 (εκ των οποίων οι ψηφιακές πωλήσεις αντιστοιχούν στο 30%) και δυναμική επέκταση του δικτύου με 10 καινούρια καταστήματα Public+Home. Δυο άλλα, πολύ θετικά σημεία της ανασκόπησης για το ’23, ήταν ότι οι οικιακές συσκευές ξεπέρασαν το 27% του συνολικού τζίρου του ομίλου, φέρνοντας το Public στη δεύτερη θέση από πλευράς μεριδίου στη σχετική αγορά, ενώ -κάτι που ο κ. Μπουρλάς ανακοίνωσε με ιδιαίτερο καμάρι- ο δείκτης ικανοποίησης πελατών (NPS) για το σύνολο των υπηρεσιών του ομίλου έφτασε το πολύ υψηλό 78.

Πολλές πρωτιές
Με το πλάνο του μετασχηματισμού του να βρίσκεται ακόμα εν εξελίξει, ο όμιλος παρέμεινε και το ’23 ο Νο.1 Omni-Retail προορισμός σε Ελλάδα και Κύπρο, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα δυναμικό οικοσύστημα με πάνω από 12 συνεργασίες με καινοτόμες εταιρείες. Όπως τόνισε ο κ. Μπουρλάς, «με 10 και πλέον νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης, τα Public απαντούν στις νέες τάσεις στο παγκόσμιο λιανεμπόριο». Ενισχύοντας σημαντικά τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής ο όμιλος προχώρησε στην επέκταση της υπηρεσίας «Public Now Pay Later» με την Klarna και στα φυσικά καταστήματα, ενώ πρόσθεσε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Apple Pay και Google Pay στην ιστοσελίδα του. Επίσης, τα Public αποτελούν τον μοναδικό retailer στην αγορά που δίνει τη δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα. Παράλληλα, ξεκίνησε το νέο loyalty πρόγραμμα, «Public +», που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και -μακροπρόθεσμα επιβράβευση- με ελκυστικά προνόμια.

Επενδυτικό πλάνο
Ο επενδυτικός βραχίονας του ομίλου επένδυσε στη διάρκεια του περασμένου χρόνου στην εταιρία Digital Marketing, Sleed, και στην BookVoice, τη μεγαλύτερη πλατφόρμα audio books στην Ελλάδα, ανεβάζοντας το σύνολο των ως τώρα επενδύσεών του στα 30 εκατ. ευρώ, ενώ έχει προϋπολογιστεί επένδυση άλλων 30 Μ€ τα επόμενα τρία χρόνια, στη δημιουργία / εξέλιξη / βελτίωση νέων καταστημάτων Public+home (Κρήτη, Αττική και Πελοπόννησος, οι πρώτοι στόχοι), στην εγκατάσταση κέντρων εξυπηρέτησης iRepair σε όλα τα Public, καθώς και στη δημιουργία 24 νέων shop-in-shop της Vodafone.