Τι πιο σημαντικό από το να προστατεύεις την εικόνα και τη φήμη της εταιρείας σου; Πώς ξεχωρίζεις τα fake news, τα κακόβουλα σχόλια στα social media και το τι πραγματικά πιστεύει το κοινό για τις υπηρεσίες σου;

Σε αυτά τα ερωτήματα απαντούν οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης που έχει αναπτύξει τα τελευταία 3 χρόνια η Pulse and Opinion (PnO) η ελληνική εταιρεία, η οποία αναλύει χιλιάδες ψηφιακά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο (real time) αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα που έχει το κοινό για μία εταιρεία. Η ελληνική εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα στο Irvine της Καλιφόρνια την πλατφόρμα και τους αλγόριθμους που έχουν αναπτύξει Έλληνες επιστήμονες.

Η ανταπόκριση από εταιρείες τεχνολογίας και επενδυτές ήταν μεγάλη και σύντομα η εταιρεία θα αποκτήσει τα δικά της γραφεία στην Καλιφόρνια. Η PnO επιλέχθηκε ανάμεσα σε 50 εταιρείες που δήλωσαν συμμετοχή στο πρόγραμμα επιτάχυνσης, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά φέτος στο Irvine του Λος Άντζελες από την αμερικανική ErgoCapital και την διεθνούς εμβέλειας μη κυβερνητική οργάνωση The Hellenic Initiative.