Στην ενίσχυση της παρουσίας της στη διεθνή αγορά, με «αιχμή» τη Sοftware as a Service (SaaS) πλατφόρμα Qivos Cloud, τη «ναυαρχίδα» των λύσεων και υπηρεσιών της, στοχεύει η Qivos, η οποία δραστηριοποιείται από το 2004 στο χώρο του CRM. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών, τα οποία αναλύει και αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης, μέσω της Qivos Cloud, ενισχύοντας την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό πελάτη. «Αναπτυσσόμαστε με μικρά και σίγουρα βήματα, βρίσκοντας τοπικούς συνεργάτες, κυρίως εξειδικευμένα marketing agencies, στους οποίους δίνουμε την τεχνολογία και αυτοί παρέχουν τις υπηρεσίες μας», αναφέρει στο NetFAX ο Βαγγέλης Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της Qivos.

Με έδρα και υποδομές στην Ελλάδα, η Qivos έχει παρουσία σε 8 χώρες, κυρίως στα Βαλκάνια (Αλβανία, Κόσσοβο, Ρουμανία, Βουλγαρία), στην Κύπρο, ενώ έχει επεκτείνει και τις συνεργασίες της στη Μέση Ανατολή και στη δυτική Ευρώπη, υλοποιώντας εγκαταστάσεις στη Μεγάλη Βρετανία. «Στη Μέση Ανατολή πρόσφατα υλοποιήσαμε πρόγραμμα διαχείρισης δεδομένων, μέσα από ένα loyalty σχήμα, το οποίο ‘’τρέχει’’ σε έξι χώρες και σε γλώσσες, για ένα γκρουπ που διαχειρίζεται high end fashion μαγαζιά», δηλώνει ο κ. Καραλής. Να σημειωθεί ότι πρόσφατα η εταιρεία προχώρησε στην ενδυνάμωση της πολυετούς συνεργασίας της με την Amazon Web Services (AWS), εστιάζοντας στις βέλτιστες πρακτικές πάνω στο λιανεμπόριο, τομέας στον οποίο η Amazon κατέχει ηγετική θέση.

Με οδηγό την Τεχνητή Νοημοσύνη
Η AI-driven πλατφόρμα Qivos Cloud, προϊόν ανάπτυξης της εταιρείας, είναι ένα εξειδικευμένο εργαλείο το οποίο συλλέγει δεδομένα πελατών και να επικοινωνεί στοχευμένα μηνύματα (προσφορές, κουπόνια κ.α.). «Όταν στέλνεις μαζικά μηνύματα πετυχαίνεις 1% με 2% ανταπόκριση- στους 100.000 πελάτες θα γυρίζουν πίσω να αγοράσουν 1.000. Ενώ όταν το κάνεις αυτό στοχευμένα, αυτό ποσοστό αυξάνεται από στο 8% και μπορεί να φτάσει ακόμα και στο 15%», αναφέρει ο CEO της Qivos.

Όπως εξηγεί, «η στροφή θα πρέπει να γίνει στο να συλλέγουν τα brands και οι επιχειρηματίες τα δικά τους δεδομένα, ακολουθώντας μια στρατηγική βασισμένη σε first-party data. Οι εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις καθώς και το στοχευμένο περιεχόμενο αποτελούν βασικούς παράγοντες επιτυχίας, στη διαμόρφωση μίας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη».