Η Mellon Technologies σε συνεργασία με την Interactive Intelligence διοργάνωσαν εκδήλωση στην οποία παρουσιάστηκαν οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις γύρω από τις λύσεις software για contact centres.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη από τμήματα ΙΤ, πληροφορικής χρηματοπιστωτικών οργανισμών, τηλεπικοινωνιών, επιχειρήσεων λιανικής και υπεύθυνοι τηλεφωνικών κέντρων. Το ενδιαφέρον συγκέντρωσε η πλατφόρμα PureCloud Engage. Το PureCloud αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα cloud που χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική microservice. Τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα είναι ότι δομείται πάνω στην microservice αρχιτεκτονική των Amazon Web Services (AWS), προσφέροντας ταχύτατη ανάπτυξη εφαρμογών, ευελιξία, ασφάλεια, μεγάλο εύρος λειτουργιών και υπηρεσίες απομακρυσμένης επιβιωσιμότητας.

Η πλατφόρμα λειτουργεί με μια μηνιαία συνδρομή και μπορεί να επεκταθεί, υποστηρίζοντας τα συστήματα ΒΑ και CRM. Παράλληλα, παρουσιάστηκε η πλατφόρμα Customer Interaction Center (CIC), που είναι ιδανική για απαιτητικές εγκαταστάσεις, όπου το μέγεθος, ο όγκος και οι λειτουργίες καθιστούν αδύνατες λιγότερο ολοκληρωμένες λύσεις. Το CIC διαχειρίζεται απρόσκοπτα όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες επικοινωνίες προσφέροντας όλους τους πιθανούς τρόπους επικοινωνίας, από τηλεφωνική επαφή και email μέχρι chat και SMS.