Tον Αύγουστο η Huawei εκτόπισε την Apple από τη 2η θέση στην παγκόσμια αγορά smartphones, τον Οκτώβριο, με το παγκόσμιο λανσάρισμα του Mate 20 Pro στο Λονδίνο, έδειξε ότι είναι αποφασισμένη να πράξει το ίδιο και με την Samsung, όσον αφορά την 1η θέση.
Oι οιωνοί είναι καλοί: «Το περασμένο έτος διαθέσαμε στην παγκόσμια αγορά σχεδόν 153 εκατ. συσκευές, ενώ για φέτος οι εκτιμήσεις μας κάνουν λόγο για πάνω από 200 εκατ. συσκευές» ανέφερε ο Richard Yu, επικεφαλής του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων της Huawei, στο πλαίσιο κοινής συνέντευξης που παραχώρησε σε επιλεγμένους εκπροσώπους του τύπου στο Λονδίνο, στην οποία συμμετείχε και το NetFAX.
Το κλειδί στην επιτυχημένη πορεία της κινέζικης εταιρείας είναι οι μεγάλες της επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη: «Επενδύουμε τουλάχιστον το 10% των εσόδων στο R&D – πέρσι είχαμε επενδύσει σχεδόν το 15% των εσόδων μας. Για την Huawei το R&D είναι πολύ σημαντικό, καθώς μας διασφαλίζει ότι κάθε χρόνο θα ενσωματώνουμε τεχνολογίες αιχμής στα προϊόντα μας και μάλιστα πριν από τους ανταγωνιστές μας». Η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας θα μπορούσε σίγουρα να φέρει περισσότερο πωλήσεις, λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός ότι «όλο και περισσότεροι καταναλωτές εκδηλώνουν ενδιαφέρουν για τα νέα smartphones της Huawei».
Όλο και πιο σημαντικά τα smartphones
Ο Richard Yu εκτιμά ότι τα smartphones θα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία για τους καταναλωτές, συνδέοντας την πραγματική με την ψηφιακή ζωή. Πάνω σε αυτό το σκεπτικό θα βασίζονται οι κύριοι άξονες της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η Huawei στην αγορά των smartphones, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο επικεφαλής της Huawei απαντώντας σε ερώτηση του NetFAX: «Το πρώτο πράγμα που μας ενδιαφέρει είναι να βελτιώσουμε τις επιδόσεις και την αυτονομία του κινητού. Θέλουμε, επίσης, να κάνουμε ακόμα περισσότερο ‘έξυπνο’ το κινητό, αξιοποιώντας τεχνολογίες, όπως το νέο chipset και το NPU, σε συνδυασμό με την ενσωματωμένη κάμερα. Μας ενδιαφέρει, τέλος, η βελτίωση της συνδεσιμότητας με τον ψηφιακό κόσμο μέσα από τις συσκευές μας (με το 4G τώρα και το 5G στο κοντινό μέλλον), όπως και η αξιοποίηση των τεχνολογιών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας (AR & VR). Αυτές είναι οι κυριότερες κατευθύνσεις που θα καθορίσουν τα επόμενα βήματά μας».
Toυ χρόνου το folding μοντέλο
Απαντώντας σε ερώτηση για το πότε θα δούμε αναδιπλούμενα (folding) smartphones από την Huawei, ο R. Yu ανέφερε ότι η εταιρεία του εργάζεται σε αυτό και σίγουρα θα έχουμε εξελίξεις το επόμενο έτος (με μια 5G συσκευή που αυτή την περίοδο βρίσκεται σε φάση lab testing). Το σκεπτικό ύπαρξης ενός smartphone με αναδιπλούμενη οθόνη είναι να μπορεί ο κάτοχος να έχει μια μεγαλύτερη οθόνη, χωρίς να χρειάζεται να κουβαλά μαζί του μια μεγάλη συσκευή.
Σχολιάζοντας την τάση των κατασκευαστών να ενσωματώνουν όλο και περισσότερες κάμερες στις συσκευές τους, ο R. Yu ανέφερε ότι αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ καιρό, καθώς ο χώρος είναι περιορισμένος όπως και ο αριθμός των φακών που μπορούν να τοποθετηθούν σε αυτόν. Επιπλέον, όσον αφορά τις υπηρεσίες digital voice assistants, ο επικεφαλής της Huawei ανέφερε ότι αξιοποιείται η υφιστάμενη συνεργασία με την Google για να χρησιμοποιείται η σχετική υπηρεσία της Google στις συσκευές της εταιρείας.
Το λανσάρισμα της νέας σειράς Mate 20 στο Λονδίνο έδειξε ότι η εταιρεία έχει κάνει σημαντική πρόοδο, στεκούμενη επάξια δίπλα στους μεγάλους ανταγωνιστές της. Το επόμενο βήμα είναι να κατακτήσει την κορυφή. Κρίσιμο ρόλο σε αυτή την προσπάθειά της θα παίξει η επέκτασή της σε νέες γεωγραφικές ζώνες, όπως και η περαιτέρω ενδυνάμωση του brand της. Σύμφωνα με τα όσα μας έχει δείξει μέχρι στιγμή ο μεγάλος Κινέζος κατασκευαστής, διαθέτει όλα τα όπλα αλλά και την εμπειρία για να μπορέσει να πετύχει και αυτόν τον στόχο…