Η SiEBEN, σε συνεργασία με την Microsoft, πραγματοποίησε roundtable για την παρουσίαση του Marera, την CRM Marketing & Loyalty πλατφόρμας της SiEBEN, που εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητες και λειτουργικότητες του Microsoft Dynamics CRM.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Microsoft. Στόχος της εκδήλωσης ήταν να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας Microsoft Dynamics CRM Online και της CRM Marketing & Loyalty πλατφόρμας Marera, τα οφέλη που μπορούν να προσφέρουν σε οργανισμούς κάθε μεγέθους καθώς και τα κέρδη τα οποία μπορεί να αποκομίσει κάθε επιχείρηση από την συγκεκριμένη ενοποιημένη λύση.

Την εκδήλωση χαιρέτησε η Τερέζα Βενετσάνου, Partner Lead της Microsoft Hellas και ο Ισίδωρος Σιδερίδης, Managing Director, της SiEBEN, δίνοντας έμφαση στην επιτακτική ανάγκη των επιχειρήσεων να πραγματοποιήσουν το Digital Transformation. Στην συνέχεια αναλύθηκε η σπουδαιότητα της έννοιας Customer Loyalty και παρουσιάστηκαν πρακτικές που μπορεί κάθε είδους επιχείρηση να υιοθετήσει προκειμένου να ενισχυθεί η πιστότητα των πελατών.

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με το demo του Marera Loyalty module που ανέδειξε τις δυνατότητες κάθε επιχείρησης για να γνωρίσει, επικοινωνήσει και επιβραβεύσει τους πελάτες της. Τέλος, η Schneider Electric παρουσίασε το Loyalty Scheme που έχει υλοποιήσει με την υποστήριξη της SiEBEN για τους Β2Β πελάτες της.