Η Salesforce.com και ο Κινέζος γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba Group Holding Ltd, προχώρησαν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας συνεργασίας, η οποία θα επιτρέψει στη Salesforce να διεισδύσει περισσότερο στη κινεζική αγορά επιχειρηματικού λογισμικού.

Η αμερικανική εταιρεία προσφέρει στις επιχειρήσεις λύσεις CRM (Customer Relationship Management) βασισμένες στο cloud, για τη διαχείριση και βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες τους. Βάσει της συμφωνίας, ο Όμιλος Alibaba θα αποτελέσει τον αποκλειστικό προμηθευτή των προϊόντων CRM της Salesforce για τους επιχειρηματικούς πελάτες στην Κίνα, όπως και στο Χονγκ Κονγκ, το Μακάο και την Ταϊβάν.

Η Salesforce θα παρέχει στον Όμιλο Alibaba την γκάμα λύσεων CRM – Sales Cloud, Service Cloud, Commerce Cloud – και την ομώνυμη πλατφόρμα της. Σημειώνεται ότι η Salesforce πρόσφατα είχε ανακοινώσει την εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Tableau Software (η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά του data virtualization και του data intelligence), καταβάλλοντας σχεδόν 16 δισ. δολάρια.