Η Salesforce προχωρά στο λανσάρισμα του Agentforce, ενός νέου εργαλείου το οποίο επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν και να αναπτύσσουν αυτόνομους βοηθούς (AI agents), οι οποίοι -μέσω της τεχνητής νοημοσύνης- μπορούν να εκτελούν ενέργειες σε διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες, όπως πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, marketing και εμπορικές συναλλαγές.

Σύμφωνα με τη Salesforce, με το νέο αυτό εργαλείο, οι εταιρείες δεν χρειάζεται πλέον να δημιουργούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης από το μηδέν, καθώς αυτό είναι ήδη ενσωματωμένο στην πλατφόρμα της Salesforce.

Αυτό επιτρέπει, σύμφωνα με την εταιρεία, την άμεση σύνδεση με τα εταιρικά δεδομένα, τις ροές αυτοματισμού και τις ολοκληρωμένες εφαρμογές, όπως το Data Cloud, το Slack και το MuleSoft.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η προσφορά του Agentforce και στη λειτουργία του ανθρώπινου δυναμικού, αφού, με αυτό, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων τους, μέσω της άμεσης πρόσβασης σε προτεινόμενες απαντήσεις και αυτοματοποιημένα εργαλεία, επιταχύνοντας τη διαδικασία εξυπηρέτησης και εξοικονομώντας χρόνο.