Αυξημένο κύκλο εργασιών και κερδοφορία παρουσίασε το 2019 η Samsung Electronics Hellas σε σύγκριση με το 2018, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κυρίως από τις επιδόσεις στο τμήμα κινητών (ΙΜ) και οπτικοακουστικών μέσων (AV), δεδομένου ότι ήταν αυξημένες κατά 17 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Αναφορικά με τα μέτρα που άρχισαν να λαμβάνονται τον περασμένο Μάρτιο για την αντιμετώπιση της πανδημίας, η εταιρεία σημειώνει πως δεν επέφεραν σημαντικές επιπτώσεις στην εμπορική δραστηριότητά της. Συγκεκριμένα, κατά το 2ο τρίμηνο του 2020, οι απαιτήσεις από πελάτες και υποχρεώσεις προς προμηθευτές, δεν παρουσίασαν μεγάλη μεταβολή.

Αυξημένη καταναλωτική δραστηριότητα μετά τον Ιούνιο Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020 παρουσιάστηκε μείωση των πωλήσεων και του αποθέματος, η οποία μετριάστηκε, εν μέρει, μετά τον Ιούνιο του 2020, λόγω της αυξημένης καταναλωτικής δραστηριότητας και της εμπορικής επιτυχίας που είχαν αρκετά προϊόντα κινητής τηλεφωνίας.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας δεν υπήρξαν επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρείας, ενώ έγινε εκτεταμένη χρήση της τηλεργασίας ως μέτρο πρόληψης κατά της εξάπλωσης του COVID-19. Σε κάθε περίπτωση όπως σημειώνεται «η εταιρεία διαθέτει σημαντικά ταμειακά διαθέσιμα, υψηλότερες βραχυπρόθεσμες απαιτήσεις σε σχέση με τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις, θετικό κεφάλαιο κίνησης, ενώ παραμένει σταθερά κερδοφόρα».

Συγκρατημένη αύξηση τζίρου αναμένει η εταιρεία για το 2020 Σύμφωνα με το πλάνο που έχει εκπονήσει η εταιρεία για το τρέχον έτος αναμένεται συγκρατημένη, κυρίως λόγω COVID-19, η συνολική αύξηση του τζίρου σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αυτό θα επιτευχθεί με τη διάθεση νέων προϊόντων στην κινητή τηλεφωνία, στην κατηγορία του audio visual και στις οικιακές συσκευές.

Πιο συγκεκριμένα, στην κινητή με προϊόντα όπως η σειρά Galaxy S20, Galaxy Z Flip , NOTE , την νέα σειρά Α, καθώς και στην κατηγορία των wearables (Galaxy Watch Active 2, Galaxy Buds+). Στο Audio Visual με τις τηλεοράσεις QLED 8K και στις μεγάλες διαστάσεις – TV Premium (The Frame, The Serif ). Τέλος, αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη του τμήματος των εταιρικών πελατών (B2B).