Όσο κι αν η SAP είναι άρρηκτα συνδεδεμένη στο υποσυνείδητό μας με τις σπουδαίες επιδόσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών της στο χώρο του ERP, δεν είναι αυτός ο τομέας απ’ όπου προέρχονται τα περισσότερα έσοδά της, τα τελευταία χρόνια.

Όπως αποκάλυψε χθες ο Γεν. Διευθυντής της εταιρίας για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, Ανδρέας Ξηρόκωστας, στο πλαίσιο του 2ου Data Summit for Digital Innovation της Αθήνας, αισθητά μεγαλύτερο (40% έναντι 35% του ERP) είναι το μερίδιο της τεχνολογίας και η διαφορά διευρύνεται χρόνο με το χρόνο, καθώς η SAP προωθεί τον επόμενο στόχο της, να βοηθήσει τις σημερινές επιχειρήσεις-πελάτες της, να μετεξελιχθούν σε ευφυείς.

Βλέποντας ακόμα μακρύτερα από τον (επείγοντα και αναγκαστικό για όλους) ψηφιακό μετασχηματισμό, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή εταιρεία λογισμικού ευαγγελίζεται μια νέα εποχή (που, προφανώς, απαιτεί και νέο τρόπο σκέψης εκ μέρους όλων) στο πλαίσιο της οποίας οι δυο διαφορετικοί κόσμοι -των έτοιμων και των ειδικών λύσεων- συνδυάζονται πλέον αρμονικά, πολλαπλασιάζοντας τα πλεονεκτήματα και αλληλοαναιρώντας τα μειονεκτήματά τους.

Πατώντας στους τρεις βασικούς πυλώνες (άνθρωποι, διαδικασίες και τεχνολογία) η SAP έχει ως στόχο να προσφέρει νέες και μοναδικές εμπειρίες στους χρήστες των λύσεων της, μας είπαν, που κι αυτοί δεν είναι οι ίδιοι: ένας στους δυο ανήκει πλέον στη γενιά των millennials, βάζοντας τα δεδομένα των εμπειριών σε ίση μοίρα με εκείνα των λειτουργιών, στο πλαίσιο κάθε δραστηριότητας.

Ευφυή επιχείρηση
Το θέμα της εμπειρίας του χρήστη διέτρεξε, ως εκ τούτου, οριζόντια και τις έξι ομιλίες (πέντε από στελέχη της SAP και μια από εκπρόσωπο της συναγωνίστριας σ’ αυτή την προσπάθεια, Intel) της χθεσινής ημερίδας, οι οποίες προσπάθησαν να φωτίσουν από διαφορετικές οπτικές γωνίες και να «αποκωδικοποιήσουν» την πορεία προς την ευφυή επιχείρηση (Intelligent enterprise, o αγγλικός όρος). Με τη βοήθεια πλήθους παραδειγμάτων και βέλτιστων πρακτικών, οι ομιλητές προσπάθησαν να αποδείξουν ότι «ο κόσμος των αριθμών και ο κόσμος των ανθρώπων μπορούν να έλθουν κοντύτερα», όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά.

Έτσι, εξετάσθηκαν διαδοχικά η Στρατηγική στον χώρο των Δεδομένων (Στρατής Πελεκίδης, Head of Digital O | SAP EMEA South) η οποία βρίσκεται στον πυρήνα της ευφυούς επιχείρησης, η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των κατάλληλων και σωστών δεδομένων (Δημήτρης Χατζηγεωργίου, Senior Advisor Platform & Technology | CoE EMEA South | SAP Hellas, Cyprus & Malta) για τη λήψη αποφάσεων, η σχέση δεδομένων και καινοτομίας (από τον Γιώργο Καρδαρά, Technical Account Manager, EMEA Service Providers | Intel) με πολλές πληροφορίες για τη στενή συνεργασία των δυο εταιριών, η διαχείριση πληροφοριών με τη βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης (Αλέξανδρος Δαλέντζας, Data Science | Platform and Technology | Global CoESAP) και οι προκλήσεις της νέας εποχής, οι τελευταίες εξελίξεις στον χώρο των Business Analytics (Γιώργος Καμτσιώρας, Director Business Development South Europe, Middle-East and Africa Center of Excellence for Finance and Risk | SAP) με στόχο τις καλύτερες επιδόσεις και την κερδοφορία, και τέλος, η καινοτομία στο SAP Cloud Platform (Αντώνης Σεφερλής, Business Development – Platform and Technology | SAP) πάντα σε καθεστώς ασφάλειας ως προς τα συστήματα, αλλά και τα ίδια τα δεδομένα – αυτή ήταν ίσως η πιο «εμπορική» ενότητα της ημερίδας, σε σύγκριση με τις προηγούμενες, που ήταν σχεδόν αμιγώς τεχνολογικές και χρηστικές.

Εν κατακλείδι
Όσο για το καταληκτικό σχόλιο-σύνοψη, αυτή τη φορά προήλθε από την παρούσα στην εκδήλωση Chief Operations Officer της SAP για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, Λίνα Γρηγοράτου: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που και φέτος οργανώσαμε το Innovation Tour της SAP, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – το ενδιαφέρον των πελατών και των συνεργατών μας ήταν έντονο.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να μοιραστούμε με την αγορά τις εξελίξεις της τεχνολογίας και όλα τα επενδυτικά προγράμματα της SAP τα οποία υλοποιούμε, προκειμένου να υποστηρίξουμε τις εταιρίες-πελάτες μας για να μετασχηματιστούν σε ευφυείς επιχειρήσεις. Η τεχνολογία είναι το μέσο με το οποίο μπορούμε να πετύχουμε αυτό το σκοπό. Σήμερα αναλύσαμε όλες τις πτυχές της και θεωρούμε ότι καταφέραμε να μεταδώσουμε τα μηνύματα για το όραμα της SAP και πώς αυτό υλοποιείται στην πράξη».