Στην πρώτη του συνέντευξη υπό τη νέα, επιπρόσθετη ιδιότητα του επικεφαλής της Διεύθυνσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού της εταιρείας Μασούτης, ο Σάββας Τορτοπίδης, σκιαγραφεί το πλαίσιο digital transformation της λιανεμπορικής αλυσίδας.

Στην πρώτη του συνέντευξη υπό τη νέα, επιπρόσθετη ιδιότητα του επικεφαλής της Διεύθυνσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού της εταιρείας Μασούτης, ο Σάββας Τορτοπίδης, σκιαγραφεί το πλαίσιο digital transformation της λιανεμπορικής αλυσίδας.

Κατά την τελευταία διετία -τουλάχιστον- η δυναμική του όρου «ψηφιακός μετασχηματισμός» έχει ακολουθήσει μια αλματώδη εξελικτική τροχιά εντός των κόλπων επιχειρήσεων και οργανισμών. Άλλοτε από πεποίθηση και ορισμένες φορές από… μόδα. Ωστόσο, αποτελεί κοινό τόπο πως αποτελεί μονόδρομο και σημείο αναφοράς για την επόμενη ημέρα, ανεξαρτήτως κλάδου ή τομέα δραστηριοποίησης, μεγέθους και εμπειρίας. Κάτι που δείχνει να έχει αντιληφθεί σε βάθος η εταιρεία Μασούτης, καθώς ίδρυσε Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού αναθέτοντας τις τύχες της στα χέρια ενός δοκιμασμένου όσο και πετυχημένου στελέχους, του Σάββα Τορτοπίδη, ο οποίος θα εξακολουθήσει να ασκεί τα καθήκοντά του και ως Διευθυντής Πληροφορικής της ίδιας εταιρείας. Στην πρώτη του συνέντευξη υπό τη νέα (επιπρόσθετη, για την ακρίβεια) του ιδιότητα, ο Σάββας Τορτοπίδης επιχειρεί να ξεδιπλώσει τις σκέψεις, μα και τους σχεδιασμούς του για το πλαίσιο ψηφιακού μετασχηματισμού της Βορειοελλαδίτικης λιανεμπορικής αλυσίδας.

Κύριε Τορτοπίδη, πως προέκυψε η αναγκαιότητα για την εταιρεία Μασούτης να συστήσει μια ενισχυμένη Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού;
Η διοίκηση της εταιρείας Μασούτης είχε έγκαιρα αντιληφθεί την επερχόμενη πραγματικότητα που γεννάται μέσω των προκλήσεων της νέας εποχής, και εκφράζεται μέσω των πολλαπλών εκφάνσεων της τεχνολογίας. Αναμφίβολα, το τοπίο γύρω μας μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ σε συνάρτηση με την πανδημία της COVID-19, έχουν μεταβληθεί πλήρως σταθερές και δεδομένα ετών. Η άμεση απόκριση, σε εντελώς ταχύτατους ρυθμούς λειτουργίας, ανάγονται σε ζητούμενα όχι για την επόμενη ημέρα, μα για τη σημερινή! Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία Μασούτης επέλεξε για ακόμη μια φορά να πρωτοπορήσει, ανταποκρινόμενη στα σύγχρονα κελεύσματα, προκειμένου να πετύχει την αποτελεσματικότερη οργάνωση και λειτουργία της. Κατ’ αυτό τον τρόπο συστήθηκε μια ενισχυμένη Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, η οποία αποσκοπεί να μεγιστοποιήσει συνδυαστικά τις δυνατότητες που παρέχονται από τους τομείς των νέων τεχνολογιών και του marketing. Πλέον, με τη νέα δομή και σε συνδυασμό με το καινοτόμο πνεύμα που διακατέχει την εταιρεία Μασούτης, είμαστε σε θέση να βρεθούμε μπροστά από τις εξελίξεις της αγοράς! Η εν λόγω Διεύθυνση θα υιοθετήσει μια οριζόντια λογική λειτουργίας, προκειμένου να κινείται με αυξημένα επίπεδα ευελιξίας, παρέχοντας βοήθεια, στήριξη και εξελίσσοντας επιμέρους τμήματα και ξεχωριστούς τομείς, προς όφελος της περαιτέρω ανάπτυξης του ίδιου του οργανισμού.

Συχνά-πυκνά ολιστικά project δείχνουν να αποτυγχάνουν ή αντιμετωπίζουν πολλαπλάσιες δυσκολίες έναντι του κανονικού, καθώς εντός των κόλπων μιας επιχείρησης καταγράφονται διαφορετικές ταχύτητες σε επίπεδο εξέλιξης και εκτέλεσης. Πώς σκοπεύετε να το αντιμετωπίσετε;
Πράγματι, αυτό παρατηρείται σε πολλές αντίστοιχες προσπάθειες, με αποτέλεσμα να υπάρχει έντονη ανομοιογένεια στον «βηματισμό» που οφείλουν όλοι να ακολουθούν. Η λύση, θαρρώ, πως βρίσκεται στην οριζόντια δομή λειτουργίας, δια μέσω της οποίας κάθε διεύθυνση απολαμβάνει την ανεξαρτησία της και προσπαθεί να ικανοποιήσει τις επιχειρησιακές τις ανάγκες. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, μάλιστα, «ακουμπούν» και σε άλλα τμήματα, οπότε το ζήτημα ξεφεύγει από την καθετοποιημένη λογική, λαμβάνοντας μια οριζόντια διάσταση. Η προσέγγιση της νεοϊδρυθείσας Διεύθυνσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού της εταιρείας Μασούτης θα είναι, να αντιμετωπίζει περίπτωση την περίπτωση και ανάγκη την ανάγκη. Κι αυτό, κινητοποιώντας και εμπλέκοντας τον απαιτούμενο αριθμό διευθύνσεων και τμημάτων, προκειμένου να επιλυθεί μια διαδικασία. Ένα από τα ευεργετήματα που δύναται να αποτελέσουν σταδιακά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την ίδια την εταιρεία είναι και το γεγονός ότι όλοι οι υπάλληλοι αντιλαμβάνονται και μυούνται στην τεχνολογία και την χρήση της ως πολυεπίπεδο εργαλείο εξέλιξης.

Πως θα στελεχώσετε τη νέα Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού και ποια θα είναι η «ταυτότητά» της;
Εάν το μυαλό… τρέχει σε πολυπρόσωπη διεύθυνση, με ξεχωριστή δομή και διαδικασίες, που αυτομάτως θα γιγαντώσει την ίδια την εταιρεία, εκτοξεύοντας τον βαθμό πολυπλοκότητας, θα σας απογοητεύσω! Η Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού θα επιχειρήσει να αξιοποιήσει το υφιστάμενο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, αλλά και την μοναδική τεχνογνωσία που διαθέτει στους τομείς της τεχνολογίας και του Marketing. (σ.σ.:Αυτή την περίοδο ο κ. Τορτοπίδης εκτελεί και χρέη Διευθυντή Marketing). Σκοπός μας είναι να μορφοποιήσουμε ένα ευέλικτο, όσο και agile σχήμα, για μια διεύθυνση που θα λειτουργήσει ως επιταχυντής απλοποίησης διαδικασιών, επίλυσης προβλημάτων, σχεδιασμού και υλοποίησης project που θα συμβάλουν στην άμεση εξέλιξη και εκσυγχρονισμό του ίδιου του Οργανισμού.

Ξέρετε, ο όρος «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» παρά το «βάρος» και την ουσία της υλοποίησης του για κάθε οργανισμό, τείνει να μετατραπεί σε… μοδάτο catch phrase, καθώς υπάρχει κατάχρηση της αναφοράς του για κάθε τι λαμβάνει χώρα στους κόλπους των επιχειρήσεων. Από την πλευρά σας, τι ορισμό του δίνετε;
Για την εταιρεία Μασούτης, η έννοια του digital transformation δεν ξεκινά και ολοκληρώνεται στην αναφορά του όρου, απλά, για τους τύπους, μα αντιθέτως εκφράζει μια συνολικότερη αντίληψη, όσο και λογική την οποία φιλοδοξούμε επί καθημερινής βάσεως να υλοποιούμε. Απώτερος σκοπός μας είναι να κάνουμε μεν περισσότερο αποτελεσματική τη λειτουργία μας, διασφαλίζοντας ωστόσο άρτια και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας. Δεν σας κρύβω πως, η προσέγγιση της εταιρείας Μασούτης είναι έντονα ανθρωποκεντρική και δη σε ότι αφορά κάθε πτυχή της δραστηριοποίησής μας: Από τους πελάτες και τους υπαλλήλους μας, μέχρι τους προμηθευτές και τους εν γένει συνεργάτες μας. Παράλληλα, σε ότι αφορά την εταιρική κουλτούρα, δεν θα πρέπει να μεταβάλλεται θεμελιωδώς, αλλά αντιθέτως να προσαρμόζεται, διατηρώντας ταυτόχρονα αναλλοίωτες τις βασικές αξίες στο υψηλότερο επίπεδο. Κατ’ αυτό τον τρόπο, στο τέλος της ημέρας μια εταιρεία δεν θα απωλέσει την «ταυτότητά» της!

Στην περίπτωσή μας, η Μασούτης μετατράπηκε σε μια εταιρεία συστημάτων εξακολουθώντας, ωστόσο, να εξυπηρετεί τον άνθρωπο εις βάρος των συστημάτων. Ξέρετε, υφίσταται μια ιδιαίτερα λεπτή ισορροπία που μας χωρίζει από το να παρασυρθούμε και να μεταπήδησουμε σε ένα μη θεμιτό επίπεδο, θεωρώντας ως αυτοσκοπό την ικανοποίηση των συστημικών επιταγών και κατ’ επέκταση σχεδιάζοντας αντίστοιχα τις λειτουργίες και τις διαδικασίες σου. Δίχως να αναγνωρίζονται οι ιδιαιτερότητες ενός οργανισμού, των ανθρώπων του, των προμηθευτών, αλλά και των πελατών του. Στο τέλος της ημέρας είναι -περίπου- σίγουρο πως η συγκεκριμένη επιχείρηση θα έχει απωλέσει την «ταυτότητά» της. Δίχως περιστροφές, το ψηφιακό μοντέλο που σχεδιάζεται από την πλευρά ενός οργανισμού θα πρέπει πρωτίστως να υπηρετεί τον ανθρωποκεντρικό παράγοντα και εν συνεχεία όλους τους υπόλοιπους. Μιλώντας σε ευρύτερο πλαίσιο, οι ελληνικές επιχειρήσεις οφείλουν να μετασχηματιστούν ψηφιακά προκειμένου να είναι σε θέση να κάνουν πιο αποτελεσματική τη λειτουργία τους, να επωφεληθούν από οικονομίες κλίμακος, να ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις ταχύτερα, καθώς επίσης και να είναι έτοιμες να αποκριθούν σε πολλαπλούς τύπους πελατών.

Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή που τα προφίλ των πελατών είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους και άρα κάθε οργανισμός οφείλει να διαθέτει αντίστοιχο και ανάλογο πλήθος και βάθος «προσώπων» ώστε να καταφέρει να βρίσκεται επί των επάλξεων. Ξέρετε, πλέον, η μονόπλευρη λογική στην αντιμετώπιση των επιμέρους προκλήσεων, θεωρείται έντονα παρωχημένη και διόλου ανταγωνιστική απέναντι σε «παίκτες» που έχουν αποδυθεί σε μια διαρκή αναζήτηση βελτίωσης της συνολικότερης απόδοσής τους. Υπό αυτό το πρίσμα, μέγιστο ζητούμενο είναι το agility, το οποίο και καλείσαι να κατακτήσεις δίχως όμως να αρνηθείς ή να μεταβάλλεις άρδην την κουλτούρα σου ξεχνώντας τις αρχές που σε διαπνέουν ως οργανισμό. Απλά, πρέπει να παραμένεις ευέλικτος και να είσαι δεκτικός, αξιοποιώντας την πληθώρα από ψηφιακές πλατφόρμες που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.

Μέσω του project του ψηφιακού μετασχηματισμού, έχετε θέσει κάποιον συγκεκριμένο στόχο, ένα όραμα με βάση την υλοποίηση του οποίου κινείστε;
Απώτερος σκοπός μας είναι να καλύψουμε εγκαίρως και κατά το μεγαλύτερο βαθμό τις αυριανές ανάγκες του καταναλωτή-πελάτη! Κι αυτό, παρακολουθώντας ακόμη πιο στενά τις νέες τάσεις μετεξέλιξης τόσο της αγοράς, όσο και του καταναλωτή, να αντιληφθούμε τι ζητά, ποιες είναι οι ανάγκες του, και σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα να είμαστε έτοιμοι να του προσφέρουμε τις κατάλληλες «απαντήσεις». Αυτομάτως, αυτό θα μας ανάγει σε πολύτιμο συνεργάτη για κάθε προμηθευτή, δίνοντας «σάρκα και οστά» σε ένα win-win μοντέλο λειτουργίας.

Σε ό,τι αφορά την προσέγγισή σας αναφορικά με την αντιμετώπιση και επίλυση ενός ζητήματος, θα επιλέξετε την… ολομέτωπη «επίθεση» ή την σταδιακή «θεραπεία» ενός προβλήματος τη φορά;
Αποτελεί απτό μέρος της φιλοσοφίας που μας διέπει πως δεν αναμένεις ένα ζήτημα να γιγαντωθεί προκειμένου να επέμβεις με μια mega-λύση, η οποία σε πλείστες περιπτώσεις δεν υφίσταται, αλλά αντιθέτως επιδιώκεις να επιλύεις τμηματικά μικρά επιμέρους θέματα. Αναζητώντας τα quick wins, από την μια πλευρά αντιμετωπίζεις αποτελεσματικά πολλά μικρά ζητήματα, τα οποία όμως οδηγούν σε ένα μεγαλύτερο, ενώ από την άλλη τα στελέχη που είναι επιφορτισμένα hands on με την επίλυση των προβλημάτων διαπιστώνουν πως η ακολουθούμενη στρατηγική συνοδεύεται από επιτυχία, οπότε και αυτομάτως ενισχύεται σημαντικά η πίστη στο project και τα ζητούμενα.

Ιδιαίτερη σημασία αποκτά και το γεγονός πως μέσω της υιοθέτησης της στρατηγικής των quick wins, μπορείς και «μετράς» την αποτελεσματικότητα και τον εν γένει αντίκτυπο κάθε κίνησης στο συνολικότερο πλαίσιο αντιμετώπισης ενός ζητήματος. Καθώς δε, επιδιώκουμε να καταφέρουμε να ενισχύσουμε το data-driven αποτύπωμα των αποφάσεών μας, η μέτρηση βοηθά -ουσιαστικά- στην στάθμιση μιας κίνησης, ενός έργου ή μιας εφαρμογής. Σε περίπτωση που η αποτίμησή της είναι αρνητική ή έστω δεν έχει επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, τότε αυτομάτως μπορείς να τερματίσεις τις σχετικές διαδικασίες, να τις ανασχεδιάσεις, να τις διορθώσεις ή ακόμη και να τις αναθεωρήσεις. Κάτι, που σε μια πιο compact, end-to-end προσέγγιση αδυνατείς να πράξεις εξαιτίας της μορφής ενός ολοκληρωμένου έργου.

Η τεχνολογία σήμερα έχει μετεξελιχθεί δραστικά, με επιμέρους εκφάνσεις της, όπως, λ.χ., τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), επαυξημένη πραγματικότητα (AR), Internet οf Things, οι οποίες όχι απλά δεσπόζουν στο προσκήνιο, μα και χαράσσουν την επόμενη ημέρα, ανεξαρτήτως τομέα δραστηριοποίησης, εξειδίκευσης ή μεγέθους. Από την πλευρά της εταιρείας Μασούτης, ποιοι είναι οι σχεδιασμοί σας επ’ αυτών των τεχνολογιών;
Εξυπακούεται πως όχι μόνο παρακολουθούμε, αλλά προγραμματίζουμε κατά το κοντινό μέλλον να τις εντάξουμε λειτουργικά στο product mix μας, καθώς αναμφίβολα εξασφαλίζουν πειστική απάντηση σε σύγχρονες προκλήσεις και δη με «φρέσκια» εικόνα, προσέγγιση, όσο και αποτέλεσμα. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό στοιχείο που χαρακτηρίζει τις νέες τεχνολογίες έχει να κάνει με την εξαιρετική απλότητα και ευκολία που διασφαλίζουν στο πεδίο της καθημερινότητας.

Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα με μια λελογισμένη επένδυση να μπορεί μια επιχείρηση να αναδείξει το full operating stack της, με τρόπο ιδιαίτερα νεωτερικό όσο και έντονα χρηστικό. Θεωρώ πως η συνταγή της επιτυχίας σε τεχνολογίες όπως λ.χ. τα ΑΙ, AR, IoT, κ.ά., είναι να αντιληφθείς απ’ άκρη σε άκρη ένα πρόβλημα. Υπό αυτό το πρίσμα, θα πρέπει να σε απασχολούν μια σειρά από ερωτήματα της λογικής, τι αναζητά ο πελάτης, γιατί επιλέγει την επιχείρησή σου, τι θέλεις να του παρουσιάσεις και εκπληρώνοντας ποιον σκοπό (λ.χ., άμεση πώληση, ανάδειξη brand κ.ά.), προκειμένου να αντιληφθείς την πλήρη εικόνα του ζητήματος.

Έμφαση σε digital και λειτουργικότητα των φυσικών καταστημάτων

Κύριε Τορτοπίδη, υπό την ιδιότητά σας ως Διευθυντής Πληροφορικής της εταιρείας Μασούτης, τι περιλαμβάνεται στο άμεσο pipeline του εν λόγω τμήματος;
Μπορεί να ηχήσει περίεργα, ενδεχομένως και ασυνήθιστα, ωστόσο μια από τις κύριες προκλήσεις μας είναι ο υπερκερασμός της αντίστασης στην αλλαγή! Σε επίπεδο ανθρώπων, με ποιο τρόπο θα καταφέρεις να μεταβάλλεις το mindset ορισμένων που αδυνατούν ή δεν επιθυμούν να αντιληφθούν την μεγαλύτερη εικόνα, αλλά και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν εξ’ αυτής. Σε επίπεδο project που «τρέξαμε» κατά το αμέσως προηγούμενο χρονικό διάστημα, η πλειοψηφία τους αφορούσε τον τομέα του digital, καθοδηγούμενοι ουσιαστικά από τις επιταγές που επέβαλε η πανδημική κρίση. Για παράδειγμα, ολοκληρώσαμε το ψηφιακό μας κατάστημα, με τη λογική και τη μορφή που το είχαμε σχεδιάσει, απλά υλοποιώντας το σε σαφώς ταχύτερους χρόνους.

Το εν λόγω e-κατάστημα το θέσαμε σε παραγωγική λειτουργία σε 45 πόλεις, προσθέσαμε συνεργάτες και άλλες πλατφόρμες, ενώ την ίδια στιγμή προβήκαμε στις ανάλογες διορθώσεις και αλλαγές. Αντίστοιχη λογική πρέπει να ισχύσει και στα φυσικά καταστήματα, καθώς θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν σε μορφή, σχεδιασμό, λειτουργία και set-up, προκειμένου να ανταποκριθούν στα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τον σύγχρονο πελάτη, ενώ την ίδια στιγμή θα είναι ανταγωνιστικά, όσο και ελκυστικά. Λέξη-κλειδί σε αυτό το εγχείρημα είναι η λειτουργικότητα, αλλά και να αποκτήσουν ψηφιακά χαρακτηριστικά τα φυσικά καταστήματα. Στοιχεία, που θα επιτρέψουν στους πελάτες της εταιρείας Μασούτη να αποκτήσουν κοινή εμπειρία και εικόνα τόσο εντός των φυσικών καταστημάτων, όσο και πλοηγούμενοι στο αντίστοιχο ψηφιακό.

Θέλετε να μας δώσετε ένα… sneak-peak στους σχεδιασμούς σας που θα κάνουν πραγματικότητα την προαναφερθείσα προσέγγιση;
Στον φετινό μας προγραμματισμό έχουμε θέσει την υλοποίηση ενός project self-shopping για τα φυσικά καταστήματα, με βάση το οποίο ο πελάτης θα είναι σε θέση να ξεκινά και να ολοκληρώνει την διαδικασία της παραγγελίας και των αγορών του οπουδήποτε κι εάν βρίσκεται. Για παράδειγμα, θα μπορεί κάποιος να ξεκινήσει την διαδικασία κατάρτισης της παραγγελίας του ηλεκτρονικά, και κάποια στιγμή εισερχόμενος σε ένα κατάστημα της αλυσίδας, να την συμπληρώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά, ψωνίζοντας φυσικά και περνώντας εν συνεχεία από ένα fast lane ώστε να ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία-εμπειρία. Ένα ακόμη ζητούμενο κατά το προσεχές χρονικό διάστημα είναι να επικοινωνήσουμε προς το καταναλωτικό κοινό μια σειρά από τεχνολογικά χαρακτηριστικά και project που έχουμε υλοποιήσει και τα οποία βρίσκονται στη διάθεσή τους προς καλύτερη εξυπηρέτηση. Εξάλλου, μια ευρεία ψηφιακή εικόνα, πάντοτε απαρτίζεται από πολλά, όσο και μικρότερα επιμέρους τμήματα.

Το έργο σχετικά με το migration του ERP σας ολοκληρώθηκε;
Όχι μόνο ολοκληρώθηκε, αλλά αυτό έγινε εντός της πανδημικής κρίσης πέρυσι! Δεν πτοηθήκαμε από την ιδιαιτερότητα της κατάστασης και των συνθηκών και καταφέραμε να υλοποιήσουμε ένα έργο ευρείας κλίμακας, όπως ήταν η μετάβαση από το SAP on premise σε SAP Hana που “τρέχει” σε Azure.

Σε επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού, τι βρίσκεται πιο ψηλά στην ατζέντα σας, σε όρους αμεσότητας;
Θεωρώ πως μια επιχείρηση αλλάζει από μέσα προς τα έξω, γεγονός που καθορίζει και το modus operandi που οφείλει να ακολουθήσει. Υπό αυτό το πρίσμα, άμεση προτεραιότητά μας είναι η ταχύτερη, εντατικότερη, όσο και πιο εκτενής ψηφιοποίηση των εσωτερικών μας διαδικασιών. Κατ’ αυτό τον τρόπο οι τελευταίες θα είναι μετρήσιμες, θα διαθέτουν ξεκάθαρα «ίχνη» ώστε να είναι traceable, συμβάλλοντας στην ακόμη πιο παραγωγική απόδοση των στελεχών και εν γένει ανθρώπων μας.
Αυτομάτως, η ψηφιοποίηση απελευθερώνει υπαλλήλους από μη-παραγωγικές διαδικασίες, δίνοντας τους τη δυνατότητα να αξιοποιηθούν σε άλλες εργασίες, με ακόμη πιο αποδοτικό τρόπο, επιστρέφοντας στην εταιρεία ακόμη πιο ποιοτικό αποτέλεσμα!

Γιάννης Μασούτης: Ο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» δεν είναι απλώς ένας τίτλος!
Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η εταιρεία Μασούτης δια μέσω της καινοτόμου επιχειρησιακής δομής της πρωτοπορεί και ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της νέας εποχής, αξιοποιώντας τα εργαλεία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης προκειμένου να εξασφαλίσει την αποτελεσματικότερη οργάνωση, όσο και λειτουργία της.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η σύσταση της ενισχυμένης Διεύθυνσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού η οποία φιλοδοξεί να μεγιστοποιήσει συνδυαστικά τις δυνατότητες δύο κλάδων. Αυτής των νέων τεχνολογιών και του marketing. Μάλιστα, όπως επισημαίνεται, η εταιρεία Μασούτης έχοντας ως δομικό στοιχείο της στρατηγικής της τον διαρκή εκσυγχρονισμό, δημιουργεί μια νέα δομή που φιλοδοξεί να την φέρνει μπροστά από τις εξελίξεις της ίδιας της αγοράς!

Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ομώνυμης αλυσίδας, κ. Γιάννης Μασούτης: «Για την εταιρεία μας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλώς ένας τίτλος, αλλά μια συνολική αντίληψη την οποία κάνουμε πράξη με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία μας και τελικά την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Κι αυτό, καθώς πιστεύουμε ακράδαντα πως όλα ξεκινούν και πρέπει να καταλήγουν στον άνθρωπο».

Με τη σύσταση της Διεύθυνσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού, η νέα οργανωτική δομή της εταιρείας Μασούτης επιτυγχάνει την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, μέσα από ένα data driven περιβάλλον που ενισχύει την παραδοσιακή σχέση αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή. Στόχος της είναι να βρίσκεται στην αιχμή των διεθνών τάσεων της αγοράς, αναπτύσσοντας καινούρια προϊόντα και υπηρεσίες που με την σειρά τους θα είναι σε θέση να καλύπτουν με πλήρη όσο και άμεσο τρόπο τις διαρκώς μεταβαλλόμενες όσο και αυξανόμενες καταναλωτικές ανάγκες.