Στην επόμενη ημέρα του κλάδου των αερομεταφορών και στο εντυπωσιακό «τεχνολογικό αύριο» της αεροπορίας εστίασε το φετινό 19ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, το οποίο διοργανώθηκε όπως κάθε χρόνο από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Με τίτλο «Do the mΑΤΗ» και περιεχόμενο που εστίασε στην τεχνητή νοημοσύνη, στα Big Data και στις επιπτώσεις τους στον αεροπορικό και τουριστικό κλάδο, οι 200 παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν μια πλούσια θεματική ατζέντα, που αποτέλεσε και φέτος αφορμή για μία ουσιαστική «οικογενειακή» συνάντηση μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του. Παράλληλα, για άλλη μια χρονιά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα.
Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, δήλωσε: «Είναι για εμάς ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι αυτός ο ετήσιος θεσμός καταφέρνει να απηχεί το πνεύμα της συνεργασίας, της καινοτομίας και των τάσεων στον τομέα του τουρισμού και των αερομεταφορών. Αυτό ήταν και το θέμα και η βαθύτερη ουσία της φετινής συνάντησής μας, που κάθε χρόνο αντανακλά τη φιλοσοφία μας για μια κοινή πορεία σε μια σχέση αμφίδρομη και αποδοτική».