Την έναρξη των υπηρεσιών Deloitte Digital στη χώρα μας ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου η Deloitte Ελλάδος. Η Deloitte Digital αποτελεί ένα ξεχωριστό κομμάτι της Deloitte που προσφέρει στις επιχειρήσεις σχεδιασμό πελατοκεντρικών ψηφιακών υπηρεσιών, βοηθώντας τις να αναβαθμίσουν την εμπειρία του πελάτη.

«Με την Deloitte Digital στο portfolio μας, μπορούμε πλέον να είμαστε ένα one-stop-shop για τις επιχειρήσεις, παρέχοντας συνολικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Η δύναμή μας πλέον θα έγκειται στην ικανότητά μας να παρέχουμε στρατηγικές κατευθύνσεις, συνδυαστικά με δεξιότητες στο marketing και την τεχνολογία, κάτι που δεν μπορούν να παρέχουν άλλες συμβουλευτικές εταιρείες και agencies», ανέφερε ο Nίκος Χριστοδούλου, Partner, Consulting Leader της Deloitte Ελλάδος.

Αυτή τη στιγμή η Deloitte Digital απαρτίζεται από 40 άτομα και όπως σημείωσε ο κ. Χριστοδούλου, η στόχευση θα είναι σε μεγάλους πελάτες από τον ιδιωτικό χώρο, προερχόμενους, κατά κύριο από τον τραπεζικό κλάδο, την ασφαλιστική αγορά, την ενέργεια και τις τηλεπικοινωνίες, ενώ ακόμα μία περιοχή του ενδιαφέροντος είναι και τα καταναλωτικά αγαθά (retail and consumer products).

Ειδικότερα, οι υπηρεσίες της Deloitte Digital εντάσσονται στους παρακάτω πυλώνες:

  • Customer Strategy: Δημιουργία πελατοκεντρικής στρατηγικής, με σχεδιασμό νέων προσωποποιημένων, ανθρωποκεντρικών εμπειριών, που προσφέρουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διατηρήσουν αλλά και να αναπτύξουν τη βάση των πελατών τους.
  • Design: Σχεδιασμός και δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών και καινοτόμων δυνατοτήτων με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό.
  • Creativity, Brand and Advertising: Νέες δημιουργικές ιδέες που ενισχύουν και προωθούν το brand μιας εταιρείας.
  • Experience Management & Marketing: Ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού και διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών από την προσέλκυση, μέχρι τη διατήρησή τους.
  • eCommerce: Στρατηγικός εμπορικός σχεδιασμός στην υλοποίηση και λειτουργία ψηφιακών B2C και B2B καναλιών πωλήσεων.
  • Sales Transformation: Καινοτόμες μέθοδοι και εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού που ενδυναμώνουν τα τμήματα πωλήσεων, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη, μέσα από την εφαρμογή προηγμένων λύσεων, όπως το Salesforce.
  • Service Excellence: Καινοτόμες δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών που εστιάζουν στη δημιουργία αναβαθμισμένων εμπειριών εξυπηρέτησης και αλληλεπίδρασης μέσα από ενοποιημένη, πολυκαναλική, ψηφιακή προσέγγιση.