Με ένα πιλότο 5 καταστημάτων αναμένεται να ξεκινήσει ένα νέο έργο για τη Vodafone Hellas, στόχος του οποίου είναι να παρέχει self service υπηρεσίες, αλλά και αυτόματη πώληση προϊόντων μέσα από τα καταστήματά της.

Η πρώτη φάση του έργου αφορά στην αυτόματη εξόφληση λογαριασμών και στην ανανέωση χρόνου ομιλίας για τους πελάτες καρτοκινητής τηλεφωνίας. Ωστόσο, σε επόμενες φάσεις,  οι υπηρεσίες αποκτούν περισσότερο εμπορική μορφή, ενώ δεν αποκλείεται και η αυτόματη πώληση κάποιων προϊόντων. Παράλληλα, τα συστήματα που θα χρησιμοποιηθούν ως touch points θα διοχετεύουν πληροφορίες στο CRM σύστημα της Vodafone, η οποία στη συνέχεια θα έχει τη δυνατότητα να κάνει εξατομικευμένες προσφορές στους πελάτες της.