Στο 1o Instore Marketing Conference που διεξάγεται στις 6 Νοεμβρίου, εκπρόσωποι σημαντικών brands και ερευνητές πρόκειται να παρουσιάσουν case studies και έρευνες, που απαντούν σε επίκαιρα και σημαντικά ερωτήματα της αγοράς, αναφορικά με την αγοραστική συμπεριφορά, την αγοραστική εμπειρία και την εφαρμογή τεχνολογικών λύσεων στα καταστήματα λιανικής.

Case studies ελληνικών -και όχι μόνο- επιχειρήσεων από το χώρο της τεχνολογίας φέρνουν στη σκηνή του Instore Marketing Conference σημαντικά και μεγάλα brands. Ο Aλμπέρτος Μπουρλάς (Vodafone Ελλάδας) μέσα από παραδείγματα θα δείξει το νέο πρόσωπο του retail όπως διαμορφώνεται μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. O Γιώργος Μαραγκουδάκης (ΟΠΑΠ) φέρνει στο προσκήνιο το digital journey και πως μπορεί να επιτευχθεί ταυτόχρονο activation με το ίδιο τρόπο σε ένα δίκτυο 4.000 καταστημάτων.

Ο Χριστόφορος Μποζατζίδης (Wind Hellas) θα παρουσιάσει τεχνικές retail marketing στρατηγικής με στόχο traffic building, sales boost, customer experience, customers engagement και loyalty. Ο Στέφανος Κηπώσης (LG Electronics Hellas) επισημαίνει με την παρουσίασή του τη σημασία του digital signage για τον μετασχηματισμό του φυσικού καταστήματος. Ο Φώτης Βασιλείου (White Space) θα παρουσιάσει το social media instore wall, όπως το γνωρίσαμε μέσα από δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές, και πώς εφαρμόζεται στα καταστήματα.

Η έρευνα επίσης εκπροσωπείται ευρέως στο συνέδριο. Ο Λευτέρης Κιοσές από το ΙΕΛΚΑ, θα παρουσιάσει έρευνα για την αγοραστική συμπεριφορά. Ο Λέων Γαβαλάς από το Eltrun θα αναφερθεί στην εμπειρία του omnichannel shopper. Η Ιωάννα Μπελτάου από τη Nielsen Greece, θα αναλύσει προκλήσεις και εμπόδια στο instore execution.