O Sjoerd Blum, CIO του αεροδρομίου Schiphol του Άμστερνταμ, που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της Ευρώπης από πλευράς κίνησης (μετά το Heathrow και πριν από τα αεροδρόμια του Παρισιού [CDG], της Φρανκφούρτης και της Κωνσταντινούπολης) μίλησε στο NetFAX, στο περιθώριο του πρόσφατου IT Directors Forum.
O S. Blum ήταν ένας από τους κύριους ομιλητές αυτής της εκδήλωσης, παραθέτοντας εντυπωσιακά στοιχεία για το Schiphol (65.000 εργαζόμενοι, 326 προορισμοί, 68,5 εκατ. επιβάτες και 497.000 πτήσεις, ετησίως) και για την τεχνολογία που το βοηθάει να ανταπεξέρχεται με επιτυχία στις απαιτήσεις. «Είναι πολύ δύσκολο να γίνεις κι ακόμα περισσότερο να παραμείνεις το καλύτερο ψηφιακό αεροδρόμιο στον κόσμο… Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, συνοψίζεται σε λίγα πράγματα: αρχικά, προσπαθούμε να πειραματιζόμαστε, να βλέπουμε τι δουλεύει και τι όχι, να μαθαίνουμε γρήγορα, να κρατάμε ό,τι είναι καλό, να διδασκόμαστε απ’ ό,τι δεν είναι και να προχωράμε παραπέρα, συγκεντρώνοντας πάντα αντιδράσεις και παρατηρήσεις!
Αυτό είναι πολύ βασικό, όπως και η μέτρηση, ως πού έχεις φτάσει. Πρέπει να βλέπεις τα πάντα σ’ ένα αεροδρόμιο…» αναφέρει χαρακτηριστικά. Απαντώντας σε ερώτηση του NetFAX για το πόσο «ψηφιακό» βλέπει να είναι το αεροδρόμιο της Αθήνας σημειώνει: «Όταν έφτασα στο αεροδρόμιο ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα πολύ από το επίπεδό του… Όμως, μου είναι δύσκολο να πω κάτι συγκεκριμένο για τον τομέα της Πληροφορικής και τις ψηφιακές υπηρεσίες του, αν δεν δω τι άλλαξε…».
Και συμπληρώνει: « Στο Schiphol προσπαθούμε πραγματικά να ενώσουμε και να συνδυάσουμε τις δυνάμεις μας μ’ εκείνες όλων των άλλων αεροδρομίων – βάζουμε το μέγιστο της προσπάθειάς μας στην αναζήτηση συνεργειών και στην ανταλλαγή στοιχείων και δεδομένων… ». Αν και άμεση συνέργεια συγκεκριμένα με το «Ελ. Βενιζέλος» δεν υπάρχει, ο S. Blum δηλώνει θετικός σε μια ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας: «Αν και δεν ξέρω στο σύνολό τους όσα κάνουν, θα ήθελα να ανταλλάξουμε εμπειρίες με στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας ακόμα περισσότερα απ’ όσα περιμένουν από εμάς…».