Πάνω από τους στόχους που είχε θέσει κινήθηκε κατά την περασμένη χρονιά η Softweb Adaptive I.T. Solutions, σύμφωνα με τον CEO της, Χαράλαμπο Δημητρακόπουλο.
Η εταιρεία έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στην αγορά της Κύπρου, όπου αναμένεται να ανοίξει δικό της γραφείο, ενώ έχει θέσει στο «κάδρο» των προτεραιοτήτων της και την Ισπανία. «Στην Κύπρο έχουμε ήδη έντονη παρουσία, εδώ και περίπου δύο χρόνια μέσω του δικτύου συνεργατών μας, και αναγνωρίσαμε ότι υπάρχει ένα έντονο ενδιαφέρον.
Είναι μία αγορά που φαίνεται ότι έχει μία αρκετά μεγάλη δυναμική, με ένα σημαντικό πλήθος εγγεγραμμένων εταιρειών», δηλώνει στο NetFAX, ο Χαράλαμπος Δημητρακόπουλος. Στο άμεσο target group της Softweb για την Κύπρο βρίσκονται 5.000 εταιρείες, που απασχολούν από δέκα υπαλλήλους και πάνω.
Ενδιαφέρον για την Ισπανία Η Softweb, αυτή τη στιγμή, έχει αναπτύξει δραστηριότητα, μέσω συνεργασιών, σε Αγγλία, Ελβετία, Ολλανδία, Γερμανία, Κύπρο και Βουλγαρία, ενώ πρόσφατα επεκτάθηκε και στην αγορά της Ρουμανίας. «Η εταιρεία προσπαθεί να ενδυναμώνει το δίκτυο συνεργατών της. Μια υποψήφια χώρα η οποία παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι η Ισπανία, για την οποία έχουμε έντονο ενδιαφέρον», σημειώνει ο Χ. Δημητρακόπουλος. Στο πλάνο τριετίας που έχει εκπονήσει η Softweb δεσπόζει η δημιουργία τριών νέων προϊόντων.
«Ένα εξ αυτών βρίσκεται, ήδη, σε μία beta version. Πρόκειται για μία λύση, η οποία θα υποστηρίζει εταιρείες που θα συμμετέχουν στις εκθέσεις, έτσι ώστε να μπορούν να συλλέγουν και να αξιοποιούν με έναν πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο στοιχεία από πελάτες και προμηθευτές», σημειώνει ο CEO της εταιρείας. Κάθε χρόνο, η εταιρεία, που διαθέτει γραφεία στην έδρα της, τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, προσπαθεί να «μεγαλώνει» κατά μέσο όρο 20% σε επίπεδο στελεχών.
«Επιδίωξή μας είναι να αποτελούμε leader σε αυτό που παρέχουμε, επιχειρηματικά λογισμικά επιπέδου web και mobile», επισημαίνει ο κ. Δημητρακόπουλος. Η Softweb έχει περισσότερους από 650 πελάτες με έντονη δραστηριότητα στον τομέα του B2B. Παρέχει λύσεις στα πεδία του e-commerce και του m-commerce, με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις στις πωλήσεις και στην βελτιστοποίηση των σχέσεων με τους πελάτες τους.