Η DataScouting επανέρχεται στη διεθνή έκθεση IBC 2024, με την ομάδα της να βρίσκεται στο εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο RAI του Άμστερνταμ, από τις 13 έως τις 16 Σεπτεμβρίου.

Η DataScouting συμμετέχει ως εκθέτης στο Pod Stand P17 παρουσιάζοντας τις καινοτόμες media intelligence πλατφόρμες της για τη συλλογή, καταγραφή, ταξινόμηση και διαχείριση της αποδελτίωσης μέσων μαζικής ενημέρωσης, εγχώριων αλλά και διεθνών open-source media (τηλεόραση, ραδιόφωνο, ηλεκτρονικά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης/social media, έντυπος τύπος), για την ανάλυση και αξιολόγηση της δημοσιότητας, διαχείρισης κρίσεων, θεμάτων συμμόρφωσης και λήψης στρατηγικών αποφάσεων.

Η έκθεση IBC αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις με τη μεγαλύτερη επιρροή στη βιομηχανία των μέσων μαζικής ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας παγκοσμίως.