Στο πλαίσιο υποβολής προτάσεων δράσεων για το έργο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» από τους Δήμους της χώρας, σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0, η Mellon Technologies συμμετείχε μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ΕΣΗΔΗΣ, στο μεγαλύτερο μέρος των σχετικών διαγωνισμών για τις δράσεις εκσυγχρονισμού των πληροφοριακών υποδομών.
Στις δράσεις αυτές περιλαμβάνεται και η υλοποίηση Συστήματος διαχείρισης επισκεπτών σε 200 ΚΕΠ με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Το Σύστημα αποτελείται από το σύστημα εκτύπωσης του αριθμού προτεραιότητας καθώς και από τη μονάδα ενημέρωσης του πολίτη για τη σειρά προτεραιότητας.
Μέσω web based εφαρμογής η οποία είναι hosted στο G-cloud θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι πολίτες να κλείνουν ραντεβού στα επιλεγμένα ΚΕΠ και να παίρνουν αριθμό προτεραιότητας για την εξυπηρέτηση τους. Από την ίδια εφαρμογή θα μπορούν να ενημερώνονται τα στελέχη των ΚΕΠ για τα προγραμματισμένα ραντεβού.
Η ίδια λειτουργικότητα διατίθεται και για τους πολίτες που επισκέπτονται τα ΚΕΠ χωρίς ραντεβού. Στη Mellon Technologies και τους συνεργάτες της ανατέθηκε πάνω από το 50% των συστημάτων,
μέσω ξεχωριστών διαγωνισμών.