Τα Digital Disruption Sessions II, powered by Valuecom, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 2 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο «Αμαλία» (αίθουσα Απόλλων) στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV με την υποστήριξη της Volvo.

Για 2η χρονιά, η Valuecom προσκαλεί ομιλητές διεθνούς βεληνεκούς και προσωπικότητες από τον ελληνικό και διεθνή επιχειρηματικό κόσμο, σε 3 sessions, για να μοιραστούν insights και απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και την επίδρασή τους στο χώρο του μάρκετινγκ, των επιχειρήσεων και της επικοινωνίας. Στους φετινούς ομιλητές περιλαμβάνονται οι εξής: Αιμίλιος Χαλαμανδάρης (CEO της innoetics) που θα εξηγήσει πώς το audio γίνεται σταδιακά το κυρίαρχο interface με την τεχνολογία, Julien Neuville (CEO της Nouvelles Écoutes) που θα μιλήσει για audio content και για την τάση των podcasts, Θάλεια Μαύρος (creative director The Front) που θα εξηγήσει τη δύναμη και σημασία του content στη διαμόρφωση της πολιτισμικής μας συνείδησης, Bassim Haidar (founder & CEO Channel IT) που θα μιλήσει για το microfinancing, Αλέξης Πανταζής (co founder & managing partner Hellas Direct) που θα αναφερθεί στο χώρο της ασφάλισης, Δημήτρης Λιτσικάκης (Country Manager της Revolut) που θα δώσει εστίαση στο τραπεζικό χώρο, και ο Christopher Wylie (πρώην chief data scientist της Cambridge Analytica και whistleblower της υπόθεσης Facebook – Cambridge Analytica) σε τετ-α-τετ συζήτηση για τα προσωπικά δεδομένα, με τον Αλέξανδρο Μάνο (ιδρυτή και CEO της VALUECOM).