Για 360o προβολή

Το marketing budget για τη διαφημιστική προβολή της έκθεσης έχει προϋπολογιστεί στα 500.000 ευρώ και θα κατανεμηθεί σε όλα τα Μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media, κλαδικά περιοδικά, κυριακάτικο Τύπο υψηλής κυκλοφορίας) «με σκοπό να προβάλλει τη δυναμική της έκθεσης μεγιστοποιώντας παράλληλα, την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Η 15η διοργάνωση αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους από 126.000 επισκέπτες και να φέρει σε επαφή τους επαγγελματίες του Τουρισμού με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα, με τις κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και με τις σημαντικότερες εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας για τα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης. Στα περίπτερα των 550 εκθετών θα παρουσιαστούν οι σύγχρονες τάσεις, ενώ η έκθεση θα φιλοξενήσει και φέτος μια σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις.