«Ανοιχτές θύρες» στα νέα της γραφεία και σημαντικές εξαγγελίες είχαμε, το βράδυ της Πέμπτης, από τη Sitecore, μια από τις κορυφαίες εταιρίες παγκοσμίως, στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας (DXP), καθώς ανακοινώθηκε επισήμως η δημιουργία μεγάλου και πολλά υποσχόμενου Engineering Hub στην Αθήνα, με αποστολή την έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Τα νέα, υπερσύγχρονα γραφεία (που καταλαμβάνουν ήδη έναν όροφο και ετοιμάζεται δεύτερος, στο γνωστό ‘τεχνολογικό άντρο’ της Κηφισίας 44, στο Μαρούσι, όπου φιλοξενούνται επίσης το Corallia, η Cisco, η Velti κ.ά. hi-tech εταιρίες) αποτελούν μέρος μεγάλου παγκόσμιου επενδυτικού πλάνου της Sitecore, ύψους 1,2 δις $ που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2021 και αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη της εταιρείας στις προοπτικές και τη δυναμική της Ελλάδας, όπως τόνισε ο CEO, Στηβ Τζικάκης, στην κατ’ ιδίαν συνάντησή του με δημοσιογράφους. Η ομάδα της Sitecore στην Ελλάδα μετρά πλέον πάνω από 170 εργαζόμενους, μετά την επιτυχημένη εξαγορά της ελληνικής startup Moosend τον Μάιο του 2021, με 40 εργαζόμενους και περίπου 3000 πελάτες τότε, οι οποίοι πλησιάζουν πλέον τους 9000. Ο στόχος, όπως τον έθεσε ο κ. Τζικάκης, είναι το ελληνικό γραφείο να φτάσει ακόμα και στους 300 εργαζομένους μέσα στον επόμενο χρόνο, καθώς -εκτός του R&D- από την Αθήνα θα γίνονται και πωλήσεις.

Άνθρωποι με μεράκι
Αναλύοντας τους λόγους που τους ώθησαν να δώσουν «ψήφο εμπιστοσύνης» (absolutely, η απάντησή του στην ερώτησή μας) επενδύοντας στη χώρα μας (και δική του – μιλάει πολύ καλά ελληνικά), ο κ. Τζικάκης ανέφερε ως πρώτο το «νέο, συναρπαστικό και ταλαντούχο εργατικό δυναμικό της Ελλάδας», προσθέτοντας ότι «μεγάλο μέρος των ανθρώπων που απασχολούμε εδώ βάζουν την καρδιά και την ψυχή τους, το μεράκι τους, σε κάθε προϊόν που παράγουν και κάθε συνεργασία που συνάπτουν. Επιπλέον, πολλές εταιρείες στην Ελλάδα και τις γύρω περιοχές θέτουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό ψηλά στην εταιρική τους ατζέντα. Γι’ αυτούς τους λόγους, ήταν μια απόλυτα λογική κίνηση για την Sitecore να δημιουργήσει hub στην Αθήνα. Η εστίαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσεγγίσουν νέες αγορές. Βελτιστοποιώντας και διαφοροποιώντας τα ψηφιακά κανάλια, οι εγχώριοι, αλλά και οι παγκόσμιοι πελάτες μας απολαμβάνουν απαράμιλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Με τη δημιουργία ισχυρής ελληνικής παρουσίας και hub σε τοπικό επίπεδο, οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τις μοναδικές γνώσεις και την εκτεταμένη εμπειρία μας για να προσφέρουν προηγμένες ψηφιακές εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο στην ολοένα πιο ενημερωμένη πελατειακή τους βάση».

Στον κόσμο και την Ελλάδα
Η Sitecore ηγείται στον τομέα της ψηφιακής εμπειρίας, διατηρώντας 30 γραφεία ανά τον κόσμο, με περισσότερους από 2200 υπαλλήλους συνολικά. Το διεθνές δίκτυό της εξυπηρετεί πάνω από 3.000 πελάτες παγκοσμίως, εκ των οποίων 1.300 και πλέον είναι μεγάλοι επιχειρηματικοί πελάτες. Ενοποιώντας δεδομένα, περιεχόμενο, εμπόριο και εμπειρίες, η σύνθετη πλατφόρμα SaaS δίνει τη δυνατότητα σε brands όπως οι L’Oreal, Microsoft, United Airlines, Mercedes, TOYOTA, BMW, Procter & Gamble, Unilever, IKEA, Adidas, PUMA κλπ. να παρέχουν μοναδική αλληλεπίδραση στους πελάτες τους σε κάθε σημείο επαφής. Με πολύ επιτυχημένη πορεία στην Ελλάδα, τον τελευταίο 1,5 χρόνο, η εταιρεία διαθέτει χαρτοφυλάκιο πελατών που περιλαμβάνει μεγάλα και αναγνωρισμένα brands, όπως Eurobank, Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Κωτσόβολος, Sephora, Wind, Aegean, Dominos, Reprise Media, Mullen Lowe, WWF, Leroy Merlin, Eurolife, KFC κ.ά. Επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στο πλαίσιο της ανάπτυξης νέων προϊόντων, ενώ επικεντρώνεται στο cloud (Azure και AWS) και την αυτοματοποίησή του.