H DataScouting συμμετείχε στο 50ο Παγκόσμιο Συνέδριο της FIBEP, που διεξάχθηκε στην Κοπεγχάγη από τις 1 έως τις 3 Οκτωβρίου.

Το World Media Intelligence Congress είχε ως κεντρικό θέμα “Communicating Media Intelligence” με 40 ομιλητές και περισσότερους από 190 σύνεδρους. Μεταξύ των ομιλητών ήταν η Σοφία Καρακεβά, CMO της DataScouting, με θέμα τη ρητορικής μίσους στα social media. Η παρουσίαση έγινε σε ενιαίο πάνελ μαζί με τον Eric Karstens, Funding Consultant του European Journalism Centre, ο οποίος μίλησε για τη ρητορική μίσους και τις επιπτώσεις της στους δημοσιογράφους και τον Σταύρο Βολογιαννίδη, καθηγητή του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, ιδρυτή της DataScouting και επιστημονικό σύμβουλο του έργου DACHS, o οποίος επικεντρώθηκε στην τεχνολογική προσέγγιση που θα ακολουθηθεί. Η DataScouting μαζί με το EJC έχουν αναλάβει το έργο DACHS (A data-driven approach to countering hates peech) με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Επιπλέον η Σοφία Καρακεβά επανεκλέγει Vice-President της FIBEP για τα επόμενα τρία χρόνια. Σημειώνεται, ότι η DataScouting στήριξε το θεσμό του WMIC για 4η συνεχή χρονιά ως CongressPartner, ενώ ταυτόχρονα συμμετείχε και ως εκθέτης παρουσιάζοντας media monitoring software λύσεις.