Θετική ήταν η ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού στο νέο έξυπνο και δικτυωμένο ηχείο HomePod της Apple, καθώς, σύμφωνα με τους αναλυτές της Strategy Analytics, έφυγε από τα ράφια των καταστημάτων σχεδόν 600.000 φορές.

Ξεκάθαρος ηγέτης, ωστόσο, αυτής της αγοράς παραμένει η Amazon όπως αναφέρουν οι αναλυτές της εταιρείας: το ηχείο Echo της Amazon εξοπλισμένο με το υποστηρικτικό λογισμικό Alexa Αssistant πούλησε σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια τεμάχια. Αυτό δίνει στην Αmazon το 43,6% της αγοράς, με την Google να ακολουθεί στη 2η θέση με 26,5% και 2,4 εκατ. ηχεία. Η Google, όπως και η Amazon, διαθέτει στην αγορά το ηχείο Home σε διάφορα μοντέλα και τιμές, εξοπλισμένο με το Google Assistant. Η Apple από την πλευρά της κυκλοφόρησε στις αρχές Φεβρουαρίου ένα μοντέλο του HomePod, αρχικά μόνο σε ΗΠΑ, Αυστραλία και Μ. Βρετανία, σε τιμή αρκετά μεγαλύτερη από τους ανταγωνιστές.

Στην τρίτη θέση της κατάταξης της Strategy Analytics, λίγο πιο μπροστά από την Apple, φιγουράρει ο κινέζικος όμιλος Alibaba, πουλώντας το ίδιο χρονικό διάστημα 700.000 έξυπνα ηχεία, αξιοποιώντας την αποδοχή του στην εγχώρια αγορά. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η αγορά των ηχείων με ενσωματωμένους ψηφιακούς βοηθούς (assistants) αναπτύχθηκε εκθετικά, με 9,2 εκατ. πωληθέντες συσκευές το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε σχέση με τις 2,4 εκατ. συσκευές ένα χρόνο πριν. Τότε στην αγορά δέσποζε η Amazon, με σχεδόν 82% μερίδιο.