H Salesforce αποκτά την ειδική στην ανάλυση δεδομένων Tableau, καταβάλλοντας το ποσό των 15,3 δισ. δολαρίων.

Η εξαγορά αυτή αποτελεί, όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, τη μεγαλύτερη έως τώρα στην ιστορία της Salesforce. Oι δύο co-CEOs της Salesforce, Marc Benioff και Keith Block, θέλουν μέσω αυτής της εξαγοράς να διεισδύσουν σε νέες αγορές, στοχεύοντας, έως το οικονομικό έτος 2023, σε ένα ετήσιο τζίρο της τάξης των 28 δισ. δολαρίων.

«Η Tableau βοηθά τους ανθρώπους να δουν και να κατανοήσουν τα δεδομένα και η Salesforce βοηθά τις εταιρείες να δεσμεύσουν και να κατανοήσουν τους πελάτες τους» δήλωσε τη Δευτέρα 10 Ιουνίου ο Μ. Βenioff. «Θα συνδυάσουμε τα καλύτερα από τους δύο κόσμους και θα τα προσφέρουμε στους πελάτες μας» συμπλήρωσε.

Με έδρα το Σιάτλ, η Tableau θα συνεχίζει να διευθύνεται από τον τωρινό CEO της, Adam Selipsky, πρώην μάνατζερ της Amazon, o οποίος έχει μεταφέρει τα software εργαλεία της εταιρείας στο σύννεφο. Γνωστή για τις εφαρμογές χαρτογράφησης και τα dashboard ανάλυσης, η Tableau έχει εμπλουτίσει τη σειρά προϊόντων της με εργαλεία καθαρισμού δεδομένων και μηχανικής μάθησης, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική στην ευρύτερη αγορά του Data Warehousing.

H Τableau διαθέτει πάνω από 86.000 πελάτες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι Verizon και Netflix. Σχολιάζοντας την εξαγορά o Βαγγέλης Χατζηγεωργίου, Γενικός Διευθυντής της NetU Hellas, Gold Partner της Salesforce σε Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε στο NetFAX:

«Είναι μια πολύ σημαντική εξαγορά, καθώς τα δεδομένα και τα Analytics αποτελούν μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού. Mια πλατφόρμα CRM, εκτός αυτού, έχει πάντα ανάγκη από λειτουργικότητα Analytics, που επιτρέπει, για παράδειγμα, την ανάλυση δεδομένων πελατών. Ήδη η Salesforce έχει επενδύσει στην τεχνητή νοημοσύνη και αυτή η εξαγορά θα την βοηθήσει να αξιοποιήσει καλύτερα ακόμα αυτήν την επένδυσή της. Παράλληλα, όσον αφορά την ελληνική και κυπριακή αγορά, θεωρώ ότι αυτή η εξέλιξη θα μας επηρεάσει θετικά, καθώς η λύση της Tableau μπορεί να πάει οριζόντια σε όλη την αγορά, επιτρέποντάς μας να αξιοποιήσουμε το πελατολόγιο που έχουμε ήδη από την Salesforce…».