Έργο ψηφιακής αναβάθμισης στην Holmes Place Greece, αλυσίδας Fitness & Wellness Clubs, υλοποίησε η Synectics.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό case study, τα διάφορα συστήματα της επιχείρησης λειτουργούσαν αποσπασματικά, χωρίς διασύνδεση με αποτέλεσμα ασυνέπειες στα δεδομένα, δυσκολίες στη διαχείριση συνδρομών, κρατήσεων και αποθεμάτων καθώς και καθυστερήσεις στις καθημερινές λειτουργίες. Επιπλέον η έλλειψη ενιαίου συστήματος οδηγούσε σε λάθη στις τιμολογήσεις και αστοχίες στις επικοινωνίες με τους πελάτες.

Οι λύσεις που παρέσχε η Synectics ήταν οι εξής:

  • Ενοποίηση Συστημάτων: Εγκαταστάθηκε το Entersoft ERP και ενοποιήθηκε με το νέο e-shop, το Salesforce CRM, το WMS, το loyalty σύστημα και τα συστήματα εντατικής λιανικής.
  • Υλοποίηση νέου σύγχρονου e-shop.
  • Ενσωματώθηκε το Salesforce CRM για την κεντρική διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και των δεδομένων.
  • Αναπτύχθηκε μια διαδικασία ψηφιακής δημιουργίας και υπογραφής συμβολαίων.
  • Mobile app για personal training.
  • Loyalty σύστημα.
  • Φοροτεχνικές συμμορφώσεις.
  • Διασύνδεση συστημάτων και ePOS.