Τις απόψεις τους για την αξία της τεχνητής νοημοσύνης, των analytics και των big data στον σχεδιασμό της επόμενης μέρας μετά την κρίση του κορονοϊού ανέπτυξαν κορυφαία στελέχη από την ελληνική και διεθνή αγορά στη διαδικτυακή συνάντηση «Managing the Crisis, Planning the Future», που διοργάνωσε η SAS Ελλάδος.
Η Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια εταιρικών πελατών της Vodafone Ελλάδας, έκανε λόγο για μία νέα πραγματικότητα που οδηγεί τις κοινωνίες, και ειδικά τις λιγότερο ανεπτυγμένες ψηφιακά όπως η ελληνική, σε μία πολύ έντονη μετατόπιση προς το digital. Ανέφερε ότι η Vodafone έχει διαπιστώσει πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις για ευρυζωνικές συνδέσεις μεγαλύτερων χωρητικοτήτων και εκτίμησε ότι στο μέλλον θα υπάρξει αύξηση στη χρήση του Internet of Things, των big data και της τεχνητής νοημοσύνης.
Digital και physical Πολλοί από τους συμμετέχοντες στάθηκαν στην αλληλεπίδραση του physical με το digital, με τον Σολομώντα Μπεραχά, CEO & managing director του Τειρεσία, να παρατηρεί πως κατά το παρελθόν υπήρχε η αίσθηση ότι πρόκειται για ξεχωριστές κατηγορίες, όμως τώρα βλέπουμε πως μπορούν να συνυπάρχουν, καθώς ο ρόλος του digital είναι να καλύψει πιο γρήγορα και με πιο ενδιαφέροντα τρόπο τον φυσικό κόσμο, που είναι αυτός όπου δημιουργείται η αξία και τα προϊόντα. Στο ίδιο μήκος κύματος η Αθηνά Κανιούρα, chief analytics officer & global head of applied intelligence της Accenture, τόνισε ότι το digital από μόνο του δεν μπορεί να βοηθήσει μία εταιρεία στη βελτιστοποίηση των assets της, καθώς πρέπει να υπάρχει ένα physical υπόβαθρο. Ανέφερε ότι μεγάλοι πελάτες της Accenture, όπως η P&G, θέλουν στο μέλλον το 60% των προϊόντων τους να πηγαίνουν στους πελάτες τους μέσω digital καναλιών.
Έξυπνα σενάρια και σωστές ερωτήσεις Ο Ανδρέας Αθανασόπουλος, chief customer officer & CEO Financial Services της DixonsCarphone, επεσήμανε το πρόβλημα της αβεβαιότητας για εταιρείες που κάνουν μακροχρόνιους προγραμματισμούς, υπογραμμίζοντας πως τα analytics και η τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν στην πρόβλεψη του τι θα γίνει στο μέλλον, με τη βοήθεια εργαλείων όπως είναι τα «έξυπνα σενάρια», βάσει στατιστικών μοντέλων.