Με τη συμμετοχή πολλών αξιόλογων επιχειρήσεων, που παρουσίασαν τη δική τους απάντηση στις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών για εξαιρετικό περιβάλλον αγορών, νέες εμπειρίες, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, αξιοποίηση της τεχνολογίας και υποδειγματική σύνδεση όλων των διαθέσιμων καναλιών αγορών, πραγματοποιήθηκε στις 25 Απριλίου το 1ο συνέδριο που ήταν αποκλειστικά αφιερωμένο στο φυσικό κατάστημα.

Οι εταιρείες Samsung Electronics Greece και Data.Noesis, χορηγοί του συνεδρίου, παρουσίασαν με σύντομες, αλλά περιεκτικές ομιλίες, συγκεκριμένες λύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις για τη δημιουργία εμπειριών που ενθουσιάζουν τον πελάτη και βελτιώνουν την απόδοση του καταστήματος. Σύμφωνα με τη Samsung, ένα σύγχρονο κατάστημα θα πρέπει να δίνει την ευχέρεια στον πελάτη να ξεκινά και να ολοκληρώνει τις αγορές του περνώντας από το φυσικό στο digital περιβάλλον εύκολα και ευχάριστα.

Στην ομιλία του με τίτλο «Digital Samsung Concept Store», ο κ. Θεόδωρος Φαράζογλου, MSc Computer Science, Διευθυντής Πωλήσεων της Samsung Electronics Greece, παρουσίασε στο κοινό του συνεδρίου τον τρόπο με τον οποίο αυτή η ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί από τη λιανεμπορική επιχείρηση που επιθυμεί την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών στον πελάτη, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης του με το brand, αλλά και των πωλήσεων.

Στη συνέχεια, ο Σπύρος Λάτης, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Data.Noesis, εξήγησε τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν χαρούμενους πελάτες, υπαλλήλους και μετόχους, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία, όπως αυτά της καταγραφής των αγοραστικών συνηθειών και της συμπεριφοράς των πελατών εντός του καταστήματος (store analytics). Επί της ουσίας, έδειξε πώς οι εταιρείες λιανικής μπορούν σήμερα να επιλέξουν τους τρόπους ενδυνάμωσης της σχέσης τους με τους πελάτες, περνώντας από την παραδοσιακή χρήση των POS στη νέα εποχή της ευελιξίας στη χρήση εργαλείων προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους.