Στις 16 Οκτωβρίου, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) διοργανώνει το ετήσιο συνέδριό του στο ξενοδοχείο Hilton Aθηνών, με θέμα «Tourism in Transition: #someTHINKdifferent».

Στόχος της φετινής διοργάνωσης, που πραγματοποιείται με τη συνεργασία του marketing destination agency Toposophy και της weareJARVIS, του νέου content studio του Found.ation, είναι να αναδειχθούν διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές τοποθέτησης, προώθησης και προβολής προορισμών, νέα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργούν χώρο για επιχειρηματικές εξελίξεις, αλλά και ζητήματα που οδηγούν στη σταδιακή αναδιαμόρφωση του παγκοσμίου τουριστικού προϊόντος.