Σειρά αλλαγών σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο δρομολογούνται στην SAS, ένα από τα πιο γνωστά διεθνώς ονόματα στον χώρο της ανάλυσης δεδομένων, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την εταιρεία. Ο Γιάννης Παπατσίρος, από εξαετίας στέλεχος στη SAS Ελλάδας, ανέλαβε από τα μέσα Αυγούστου Regional Lead για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, μετά την αποχώρηση του Regional Sales Director για Ελλάδα και  Ανατ. Ευρώπη, Νίκου Πέππα, που ολοκλήρωσε πορεία 14 ετών στη SAS. Στο πλαίσιο του γενικότερου ανασχεδιασμού της επενδυτικής και αναπτυξιακής στρατηγικής της, η εταιρεία προχώρησε και σε αναδιάρθρωση της περιοχής ΝΑ Ευρώπης, υπό την οποία υπάγονται πλέον Ελλάδα, Κύπρος, Τουρκία, Αζερμπαϊτζάν, Βουλγαρία και Ρουμανία, αλλά και οι χώρες της Αδριατικής, ορίζοντας τον Tayfun Topkoc ως Managing Director της SAS South Eastern Europe.

Ο κ. Παπατσίρος, που αναλαμβάνει καθήκοντα σε μία από τις πιο απαιτητικές περιόδους των τελευταίων ετών, λόγω των συνεπειών της πανδημίας στην παγκόσμια οικονομία και των πρόσθετων προκλήσεων για τις επιχειρήσεις, μίλησε στο NetFAX τονίζοντας ότι «το θετικό μ’ αυτή την αναδιοργάνωση, είναι πως η νέα διοίκηση ξεκίνησε με πολύ θετικούς οιωνούς και μας ζήτησε ‘’ν’ αρχίσουμε να ονειρευόμαστε’’, ξεπερνώντας τα σημερινά όρια. Μιλάμε για μια νέα εποχή, όπου σημαντικό ρόλο θα παίξει και η δυναμική της αγοράς…»

 

Οι στόχοι της SAS στο νέο τοπίο για την εταιρεία

 

Ο νέος περιφερειακός διευθυντής θέτει ως κύριους στόχους «αφενός την αποτύπωση στη συνείδηση της αγοράς ότι η SAS αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο Analytics Partner σε κάθε επιχειρησιακή πρόκληση στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού, αφετέρου την ενίσχυση της δυναμικής του γραφείου της Αθήνας, ώστε να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή».

Προτεραιότητά τους παραμένει η πελατοκεντρική και προσωποποιημένη προσέγγιση – «είμαστε εκεί, όχι μόνο για την πώληση αλλά και μετά, για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν, οποιαδήποτε στιγμή», τονίζει. Για να προσθέσει ότι η αξία του δυναμικού του γραφείου (περίπου 30 άτομα–ανάμεσά τους πολλοί μηχανικοί με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, αλλά και customer advisors) έχει αναγνωριστεί πολλές φορές, στη συνεργασία με τους πελάτες,  αλλά και σε επίπεδο εταιρείας, «καθώς εξάγουμε τεχνογνωσία και ζητούν συχνά τη συμβουλή του ελληνικού γραφείου, από το διεθνές κανάλι».

 

«Συνεχίζουμε να λύνουμε προβλήματα όπως και πριν την πανδημία»

 

Ποιες ήταν οι επιπτώσεις της πανδημίας στη δουλειά σας, τον ρωτάμε. «Συνεχίζουμε ό,τι κάναμε και πριν, λύνουμε προβλήματα. Τον τελευταίο καιρό, είχαν προφανώς σχέση με τον COVID-19, αλλά η δουλειά μας δεν αλλάζει: η SAS δίνει απαντήσεις on demand σε λογισμικό και υπηρεσίες κι αυτός είναι ένας σημαντικός παράγοντας διαφοροποίησής μας από τον ανταγωνισμό. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός πρέπει να επιταχυνθεί, πρέπει να γίνουμε περισσότερο ανθεκτικοί, να πάμε στο cloud και να είμαστε ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να δώσουμε απαντήσεις.

Βεβαίως, εστιάσαμε σε σχετικά με τον ιό θέματα: πχ. ανάλυση προσομοιώσεων, εκτίμηση δεδομένων, βοήθεια στη λήψη αποφάσεων κλπ. αξιοποιώντας νέους αλγορίθμους… Η κρίση, που είναι πρωτόγνωρη, γέννησε νέα ερωτήματα, για παράδειγμα κάποιος πελάτης τράπεζας που σταμάτησε να πληρώνει, το κάνει επειδή είναι κακοπληρωτής ή λόγω του κορονοϊού; Θα συνεχίσω να τον εμπιστεύομαι ή όχι; Ή, πώς μπορούμε να προβλέψουμε τη ζήτηση στα κρεβάτια των εντατικών; Το νοσοκομείο-πελάτης μας πώς θα προετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει τη ζήτηση; Πολλά παραδείγματα έχουμε κι από την τροφοδοτική αλυσίδα, τη λιανική – πώς θα βελτιστοποιήσουμε τη διαθεσιμότητα αγαθών, όπου εμπλέκονται παραγωγοί, μεταφορές, τρίτοι κλπ. Πολύπλοκα προβλήματα, καθώς η πανδημία άγγιξε κάθε κομμάτι της αγοράς. Οι λύσεις που βρίσκουμε τώρα, όμως, θα μείνουν για πάντα…»