Το case study της Pixmania.com, μία από τις πλέον πετυχημένες εταιρείες παγκοσμίως στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, θα παρουσιάσει ο Executive Director της Pixmania Group, Ulric Jerome, στο Distance Selling & e-Commerce Conference που θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο της OTEAcademy στις 15 Δεκεμβρίου 2009 και συνδιοργανώνεται από την Ελληνική Ένωση Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Άμεσου Marketing (ΕΠΑΜ) και τη BOUSSIAS.
Κύριος στόχος του συνεδρίου είναι η ανάδειξη των προοπτικών ανάπτυξης και των ωφελειών που υπόσχεται το Distance Selling, καθώς και η προώθηση του κλάδου στην ελληνική αγορά. Ο U. Jerome θα παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό τον στρατηγικό σχεδιασμό και ανάπτυξη που ακολούθησε η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε από ένα γαλλικό e-shop για να καταλήξει σήμερα στον κολοσσό των 700 εκατ. ευρώ, τα 6 εκατ. πελάτες και την παρουσία σε 26 χώρες, μέσα σε μια δεκαετία. Παράλληλα, μέσα από πάνελ διαλόγου, θα παρουσιαστούν πετυχημένα case studies στο e-commerce ελληνικών επιχειρήσεων από διαφορετικά industries όπως αυτά των Τράπεζα Πειραιώς, Aegean Airlines, Carrefour Marinopoulos, Πλαίσιο και Pizza Fan. Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές, μπορείτε να επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.distanceselling.gr ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την Βίκυ Χαραλάμπους στο 210-6617777 (εσωτ. 373).