Μία νέα, διεθνής έκθεση της Vodafone, με αντικείμενο την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο υπογραμμίζει ότι όσο πιο ασφαλής είναι μία επιχείρηση στον κυβερνοχώρο τόσο καλύτερα είναι συνολικά τα επιχειρηματικά της αποτελέσματα.
Σύμφωνα με το Διεθνές Βαρόμετρο Ετοιμότητας για τον Κυβερνοχώρο της Vodafone, το 48% των εταιρειών που έχουν λάβει μέτρα σε θέματα κυβερνοασφάλειας αναφέρουν αύξηση των ετήσιων εσόδων κατά 5%, καθώς και υψηλά επίπεδα εμπιστοσύνης των ενδιαφερόμενων μερών (stakeholders). Ωστόσο, η έρευνα καταδεικνύει ότι μόνο το 24% των επιχειρήσεων παγκοσμίως θεωρεί ότι είναι πραγματικά σε ετοιμότητα σε θέματα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Σύμφωνα με την έκθεση, η ετοιμότητα σε θέματα cyber security προϋποθέτει ότι μία επιχείρηση υιοθετεί σειρά διαφορετικών μέτρων, όπως ειδικές λειτουργίες, στρατηγικές και μέτρα για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας σε κυβερνοεπιθέσεις, καθώς και διαδικασιες για την κατανόηση των κινδύνων και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων.
Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες πτυχές, που υπονομεύουν την ετοιμότητα των επιχειρήσεων σε θέματα cyber security, εντοπίζεται στο γεγονός ότι υπάρχει συχνά αναντιστοιχία μεταξύ αυτού που πιστεύουν οι εργοδότες και του τι συμβαίνει στην πραγματικότητα σε σχέση με τη δραστηριότητα των εργαζομένων. Επιπλέον, η έκθεση εντοπίζει μία άμεση σχέση ανάμεσα στην ετοιμότητα στον τομέα του cyber security και στην επιχειρηματική απόδοση, καθώς και στην καταγραφή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε σχέση και με άλλους βασικούς επιχειρηματικούς δείκτες απόδοσης (KPI). Το Διεθνές Βαρόμετρο Ετοιμότητας για τον Κυβερνοχώρο της Vodafone βασίστηκε στις απαντήσεις που έδωσαν 3.281 καταναλωτές / εργαζόμενοι και 1.528 υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων σε θέματα πληροφορικής από επιχειρήσεις σε εννέα χώρες του κόσμου.