Ενισχυμένο εμφανίζεται το λιανικό εμπόριο στις ΗΠΑ σύμφωνα με τον Εβδομαδιαίο Δείκτη Πωλήσεων των Αλυσίδων Καταστημάτων της Retail Economist-Goldman Sachs, ο οποίος αυξήθηκε κατά 1,8% για την εβδομάδα έως τις 9 Νοεμβρίου, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 4,3% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του προηγούμενου έτους.
Ο ρυθμός σε ετήσια βάση σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση της χρονιάς για όλα τα τμήματα λιανικής, εν μέρει λόγω της πρώιμης έναρξης της εορταστικής περιόδου. Ωστόσο, παρά τις ενθαρρυντικές προβλέψεις, τα νέα σχετικά με το φυσικό εμπόριο βάζουν σε σκέψη τους επιχειρηματίες, καθώς σύμφωνα με τον Δείκτη, η άνθηση του ecommerce, οι online αγορές και η τακτική του pick up in-store, αλλάζουν το τοπίο στην αγορά και επιτάσσουν την μετατροπή στην τοποθεσία και το μέγεθος των φυσικών καταστημάτων.
Την πρωτοκαθεδρία στις online αγορές, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω κινητού τηλεφώνου, διαθέτει η Amazon, ενώ ακολουθούν τα Direct To Consumer brands, καθώς επίσης οι λιανεμπορικοί κολοσσοί Walmart και Target. Οι λιανέμποροι επανεξετάζουν τα κόστη στη στρατηγική τους και τη θέση τους σε εμπορικά κέντρα και malls, καθώς μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να κλείσουν 12.000 φυσικά καταστήματα στις ΗΠΑ.