Αλλαγές στη μέτρηση του Cost per Click ανακοίνωσε το Facebook και συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος του νέου του ads application-programming interface, το Cost per Click θα καταμετρά μόνο τα «link clicks», δηλαδή τα κλικ για επίσκεψη άλλων ιστοσελίδων, call-to-action κλικ που οδηγούν σε άλλα sites, τα κλικ για την εγκατάσταση εφαρμογών, για τα Facebook canvas apps, καθώς και τα κλικ για παρακολούθηση video σε άλλες ιστοσελίδες, όπως αναφέρει το Adweek.

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν από την επόμενη εβδομάδα για διαφημιζόμενους που αγοράζουν διαφημίσεις μέσω του Ads API, και μέσα στις επόμενες εβδομάδες για Ads Manager, Power Editor χρήστες και Facebook Marketing Partners. Σύμφωνα με το Facebook, οι αλλαγές αυτές θα βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν καλύτερα το κατά πόσο οι διαφημίσεις τους αποδίδουν σε σχέση με τον στόχο τους. Αυτή τη στιγμή, το Cost per Click καταμετρά κάθε κλικ που πραγματοποιείται μέσα σε ένα διαφημιστικό τμήμα, όπως κάθε like, σχόλιο, share, κλικ για άλλη ιστοσελίδα κτλ.