To Φυσικό Αέριο βραβεύτηκε στην κατηγορία «Customer Service Excellence» από την Oracle Ελλάς στο πρόσφατο Modern Business Forum, για το έργο παροχής ολοκληρωμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες του, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα Oracle Customer Experience Cloud.

Αξιοποιώντας τις λύσεις Oracle Marketing Cloud και Oracle Service Cloud, το Φυσικό Αέριο μπορεί και διαχειρίζεται με απόλυτη ευελιξία έξυπνες και διασυνδεδεμένες μεταξύ τους υπηρεσίες, ανακτώντας οποιαδήποτε στιγμή και πολύ γρήγορα στοιχεία, πληροφορίες και δεδομένα. Ο Θέμης Τζελέπης, Διευθυντής Πληροφορικής στο Φυσικό Αέριο, παρουσίασε στο πλαίσιο της εκδήλωσης το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού που, τους τελευταίους μήνες, διαπερνάει όλες τις δομές της εταιρείας, υιοθετώντας την αιχμή της τεχνολογίας, όπως οι cloud εφαρμογές της Oracle, ώστε να εξυπηρετήσει τους πελάτες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε ανήκουν στη βαριά βιομηχανία είτε πρόκειται για μικρούς επαγγελματίες και νοικοκυριά. Στο περιθώριο της εκδήλωσης ο Θ. Τζελέπης δήλωσε: «Η επιλογή του σωστού συνεργάτη, σε ένα κομβικό σημείο για τις επιχειρηματικές λειτουργίες του Φυσικού Αερίου, είναι κρίσιμης σημασίας. Καθώς το Φυσικό Αέριο εισέρχεται σε μια νέα τεχνολογική εποχή, η επιλογή και η συνεργασία μας με την Oracle μάς κάνουν να αισθανόμαστε ασφάλεια και σιγουριά».