Μια νέα μορφή καταστήματος που βλέπει ξεκάθαρα προς το μέλλον και τη νέα πραγματικότητα, όπως διαμορφώνεται από τις τεχνολογικές εξελίξεις, με στόχο μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία στο χώρο της λιανικής, παρουσίασε την Πέμπτη η Vodafone, στον ανανεωμένο χώρο της στο Golden Hall.
Συνδυάζοντας τις δυο πραγματικότητες (του φυσικού και του ψηφιακού κόσμου) σε ένα phygital κατάστημα, το οποίο μάλιστα στελεχώνεται από έμπειρα μέλη της Ομάδας Ready, η Vodafone φιλοδοξεί -όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά από τον διευθυντή λιανικών πωλήσεων, Αλμπέρτο Μπουρλά – να προσφέρει μια «μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης» στους πελάτες της.
«Δίνουμε στον καταναλωτή τη δυνατότητα να δοκιμάσει τις τελευταίες τεχνολογίες και τα πιο ‘ψαγμένα’ gadget, ‘παντρεμένα’ με τις τεχνολογίες και τα προϊόντα της Vodafone. Η αλυσίδα των καταστημάτων μας είναι η καρδιά της Vodafone και από αυτήν ξεκινούμε το ταξίδι των νέων ψηφιακών εμπειριών του καταναλωτή» τόνισε ο A. Μπουρλάς, που -απαντώντας σε ερώτηση του NetFAX- πρόσθεσε πως αυτό το κατάστημα είναι ουσιαστικά ο πιλότος, για τον τρόπο με τον οποίο θα διαμορφωθούν σταδιακά τα καταστήματα ολόκληρης της αλυσίδας.
Το phygital κατάστημα της Vodafone στο Golden Hall εγκαινιάστηκε από τη Marta Sanchez, Head of Retail του Ομίλου Vodafone, η οποία έκοψε μεν την παραδοσιακή κόκκινη κορδέλα, αλλά με μια πολύ χαρακτηριστική «πινελιά» high-tech, καθώς την κρατούσαν όχι άνθρωποι αλλά δυο drones, τα οποία πετούσαν in-tandem! Μιλώντας στο NetFAX, η M. Sanchez (η οποία εδρεύει στα κεντρικά του Λονδίνου) τόνισε πως δεν υπάρχει ανάλογο κατάστημα σαν κι αυτό της Αθήνας- ουσιαστικά είναι το πρώτο αυτού του τύπου στην Ευρώπη και είναι πολύ ευτυχής που το εγκαινίασε…
Για την καλύτερη κατανόηση όλων των νέων τεχνολογιών και του τρόπου με τον οποίον αυτές μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινότητά μας, η Vodafone θεωρεί (και σωστά) πως χρειάζεται ανάλογη εκπαίδευση του κοινού, ίσως όχι τόσο των νέων (όντας «ιθαγενείς» σ’ αυτές) αλλά περισσότερο των κάπως μεγαλύτερων σε ηλικία.
Ετσι, το ανανεωμένο κατάστημα είναι στελεχωμένο αποκλειστικά από ειδικούς της Ομάδας Ready, με τη βοήθεια των οποίων οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν για ό,τι καινούριο υπάρχει στο χώρο της τεχνολογίας (στο ειδικά διαμορφωμένο Learning Hub Area), να λάβουν υποστήριξη και να δοκιμάσουν τα οφέλη της στην καθημερινότητά τους με τον πιο διαδραστικό και βιωματικό τρόπο.
Όλοι είναι εξοπλισμένοι με tablets, ενώ υπάρχουν παντού οθόνες αφής, μέσω των οποίων ο πελάτης θα έχει σε λίγους μήνες πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας και στο σύνολο των προϊόντων της για πληροφορίες, αλλά και για τις αγορές του. Στα highlights του νέου καταστήματος, πέρα από τη μεγάλη ποικιλία smartphones και tablets, αξίζει να αναφερθούν το ειδικά διαμορφωμένο Connected Home, με «έξυπνες» λύσεις ΙοΤ για τον φωτισμό, την άνετη διαβίωση με «έξυπνο» κλιματισμό, ακόμη και την καθαριότητα, με «έξυπνες» σκούπες οι οποίες ελέγχονται μέσω voice assistants.
Αυτά συνδυάζονται με την υφιστάμενη σειρά υπηρεσιών της Vodafone που ενισχύουν την επικοινωνία, την ασφάλεια και την ψυχαγωγία στην οικογένεια. Στο κατάστημα υπάρχει, επίσης, Fitness Area που αξιοποιεί την εικονική πραγματικότητα στο VR Bicycle και συνδυάζεται με smartwatches και μοναδικά ακουστικά για ακόμη περισσότερη ψυχαγωγία, Fiber Area, για τους gamers με Racing Simulator και Online Gaming μέσα από το Vodafone Super Fiber δίκτυο, αλλά και Drone Cage – ένας ειδικά προφυλαγμένος χώρος, όπου ο καταναλωτής μπορεί χωρίς κόστος να πιλοτάρει drone σ’ ένα απολύτως ασφαλές περιβάλλον.
Τα θεμέλια για το «κατάστημα του αύριο» τέθηκαν -όπως μας πληροφόρησαν- στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο της αλυσίδας λιανικής της Vodafone Ελλάδας, όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το όραμα μιας αλυσίδας καταστημάτων που συμπυκνώνεται στην πεποίθηση – δέσμευση #ΓΙΝΕΤΑΙ.