Η παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων θα αναπτυχθεί φέτος κατά 3,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όπως καταγράφουν οι αναλυτές της Trendforce.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το 2018 θα πουληθούν συνολικά 218 εκατ. LCD TVs. Ένας από τους παράγοντες που οδήγησε σε αυτήν την ανάπτυξη ήταν το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου που διεξάχθηκε το καλοκαίρι στη Ρωσία. Στην ανάκαμψη της αγοράς συνέβαλε και η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στα εργοστάσια παραγωγής, που οδήγησε σε δραστική μείωση του κόστους κατασκευής των οθονών LCD μεγάλου format. Το αποτέλεσμα ήταν η μείωση τιμών των LCD τηλεοράσεων. Οι πτωτικές τιμές των τηλεοράσεων μεγάλης διαγωνίου βοηθούν σε μια περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς, σύμφωνα με τους αναλυτές της Trendforce.

«Ρίχνοντας μια ματιά στο 2019, βλέπουμε ότι οι μεγάλοι διεθνείς κατασκευαστές θα στοχεύσουν σε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη μέσω της αξιοποίησης προηγμένων τεχνολογιών, όπως είναι τα 8Κ, QLED και OLED» αναφέρει ο Jeff Yang, Research Manager της Witsview (τμήμα της Trendforce). Επιπλέον, οι κινέζικες μάρκες θα συνεχίσουν τη διείσδυσή τους στις υπερπόντιες αγορές, ενώ αρκετά γνωστά brands του χώρου θα επιχειρήσουν να αξιοποιήσουν τις ημέρες προσφορών (όπως η Black Friday) για να αυξήσουν ακόμα περισσότερο τους τζίρους τους. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι προσφορές θα διατηρηθούν σε μεγάλο ποσοστό μέχρι το τέλος του έτους. Για το νέο έτος η Trandforce εκτιμά ότι η ανάπτυξη της αγοράς θα συνεχιστεί, καταγράφοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 1,3% (που αντιστοιχεί σε 221 εκατ. συσκευές).