To δεύτερο τρίμηνο (Q2) πουλήθηκαν συνολικά σε όλο τον κόσμο περισσότερα notebooks από τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, όπως καταγράφουν οι αναλυτές της TrendForce.
Συγκεκριμένα, το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου διατέθηκαν στην αγορά 41,5 εκατ. φορητοί υπολογιστές, ήτοι σχεδόν 12% περισσότεροι σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο. Κινητήριες δυνάμεις της αγοράς ήταν, σύμφωνα με την Trendforce, η αξιοποίηση επεξεργαστών της AMD αντί για CPUs της Intel, η ζήτηση για Chromebooks, όπως και η αύξηση του στοκ των κατασκευαστών ένεκα του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ και Κίνας, που οδήγησε σε πτώση των τιμών.
Η HP πούλησε τα περισσότερα notebooks (10,25 εκατ. συσκευές, 11% περισσότερο από ότι το προηγούμενο τρίμηνο). Στη 2η θέση ακολουθεί η Lenovo, η οποία διέθεσε στην αγορά 9 εκατ. συσκευές, σχεδόν 34% περισσότερες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο. Όπως εκτιμούν οι συντάκτες της μελέτης, σημαντική συνεισφορά στην ανάπτυξη της αγοράς είχε η αποδοχή που βρήκαν τα Chromebooks στην αγορά των ΗΠΑ.
Στην τρίτη θέση πλασαρίστηκε η Dell πουλώντας 7 εκατ. notebooks, με τους Τεξανούς κατασκευαστές να σημειώνουν μια ανάπτυξη της τάξης του 8,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο (Q1). Τις δύο επόμενες θέσεις συμπληρώνουν οι Acer (+38,6%) και Apple (+1,7%). Για το τρέχον τρίτο τρίμηνο (Q3) η TrendForce εκτιμά ότι θα αυξηθούν οι πωλήσεις κατά 3,6% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο, με τις συνολικές πωλήσεις παγκοσμίως να αγγίζουν τα 43 εκατ. συσκευές.