Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Trendforce, οι πωλήσεις παγκοσμίως των έξυπνων ηχείων το 2018 θα ανέλθουν σε 62,25 εκατ. συσκευές.

Η επέκταση του Google Home σε επιπλέον γεωγραφικές περιοχές και η ανάπτυξη στην Κίνα αποτέλεσαν τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις αυτής της αγοράς, οδηγώντας σε μια ετήσια αύξηση της τάξης του 53%, με τις προβλέψεις για το 2019 να είναι εξαιρετικά ευοίωνες (οι αναλυτές κάνουν λόγο για πωλήσεις 95,25 εκατ. συσκευών). Με τη μεγαλύτερη δυναμική ανάπτυξης ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτικών ηλεκτρονικών, τα έξυπνα ηχεία έχουν μετατραπεί σε μια σημαντική εφαρμογή των τεχνολογιών φωνητικής αλληλεπίδρασης, ανοίγοντας το δρόμο και για άλλα προϊόντα του Smart Home οικοσυστήματος, όπως επισημαίνει η Trendforce.

Στη αμερικανική αγορά επικρατεί η Amazon με 70% μερίδιο, ενώ στις υπόλοιπες διεθνείς αγορές είναι αισθητή η παρουσία της Google. To Google Home διατίθεται προς το παρόν σε 13 χώρες, σε σχέση με τις έξι πέρσι. Η Trendforce εκτιμά ότι μέσα στο 2019 τα έξυπνα ηχεία της Google θα διατίθενται σε περισσότερες από 18 χώρες, υποστηρίζοντας περισσότερες από 11 γλώσσες, με την προβλεπόμενη ανάπτυξή τους να πλησιάζει το 72%. Όσον αφορά την κινέζικη αγορά ειδικότερα, οι αναλυτές περιμένουν μια ταχύτατη ανάπτυξη το νέο έτος, υποβοηθούμενη από μια περίοδο χαμηλών τιμών. Οι επιθετικές τιμές, που προσφέρονται από τους μεγάλους κατασκευαστές του χώρου, θα μπορούσαν, ωστόσο, να είχαν ως αποτέλεσμα την εξαφάνιση των μικρότερων κατασκευαστών από την αγορά έξυπνων ηχείων.