Η υποκλοπή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων από 382.000 περίπου πελάτες της British Airways, ως αποτέλεσμα επίθεσης hackers στο site της μπορεί να κοστίζει αρκετά εκατομμύρια ευρώ στη βρετανική αεροπορική εταιρεία.

Σύμφωνα με τα όσα είναι έως τώρα γνωστά, οι hackers φαίνεται ότι απέκτησαν πρόσβαση σε ονόματα, διευθύνσεις, emails, αριθμούς πιστωτικών καρτών (μαζί με τις ημερομηνίες λήξης τους και τους κωδικούς CVC, όπερ σημαίνει ότι, θεωρητικά, θα μπορούν να κάνουν και αγορές με αυτές τις κάρτες). Θύματα του hacking αποτελούν χιλιάδες επιβάτες της βρετανικής εταιρείας οι οποίοι έκλεισαν online τα εισιτήριά τους το χρονικό διάστημα 21 Αυγούστου-5 Σεπτεμβρίου και που είναι υποχρεωμένοι τώρα να αντικαταστήσουν τις πιστωτικές τους κάρτες με νέες.

Η υποκλοπή, σύμφωνα με τον CEO της British Airways, Alex Cruz δεν πήρε μαζικές διαστάσεις καθώς δεν διέρρευσαν πληροφορίες για τα ταξίδια των επιβατών ή για τον αριθμό διαβατηρίου τους. Παρόλο αυτά η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από όλους τους επιβάτες της που επηρεάστηκαν από την επίθεση που δέχτηκε. Και υποσχέθηκε να αποζημιώσει όλους τους πελάτες της που υπέστησαν οικονομία ζημιά από το hacking. Eκτός αυτού, η εφαρμογή του GDPR προβλέπει την επιβολή προστίμου έως και κατά 4% του ε τήσιου τζίρου της εταιρείας, που για την British Airways αντιστοιχεί σχεδόν σε 545 εκατ. ευρώ.