Την πρόθεσή του να αυξήσει τα έσοδά του μέσα από την πώληση των tweets και της τεράστιας βάσης δεδομένων που οι χρήστες του δημιουργούν καθημερινά, επιβεβαίωσε το Twitter δια στόματος του επικεφαλής Data Strategy του κοινωνικού δικτύου, Chris Moody, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian.

Οι αντίστοιχες πωλήσεις του Twitter άγγιξαν τα 70 εκατ. δολάρια το 2014, ποσοστό ιδιαίτερα μικρό στο σύνολο των εσόδων του, που ανέρχονται σε 1,3 δισ. δολάρια. Όπως ανέφερε ο Moody στην εφημερίδα Guardian, στόχος είναι η αύξηση αυτού του ποσοστού, μέσα από τους 388 εκατ. ενεργούς χρήστες του, εξηγώντας ότι το Twitter μπορεί να αντιστοιχήσει τους χρήστες του με τη βάση δεδομένων πελατών μιας εταιρείας, για να προσφέρει στοχευμένη διαφήμιση. Σημειώνεται ότι το Twitter δεν μοιράζεται το περιεχόμενο απευθείας μηνυμάτων, όμως η πολιτική του για την προστασία δεδομένων, αναφέρει ξεκάθαρα ότι «αυτό που λέτε στο Twitter, μπορεί να ιδωθεί σε όλο τον κόσμο, στιγμιαία».