Όπως καταγραφεί η ελβετική τράπεζα UBS σε πρόσφατη μελέτη της, τα smartwatches όπως και το Apple Watch αποκτούν όλο και περισσότερο το πάνω χέρι έναντι της παραδοσιακών κατασκευαστών ρολογιών.

Άλλωστε, το Apple Watch έχει ξεπεράσει ήδη κάθε άλλη ελβετική μάρκα ρολογιών με εξαίρεση την Rolex. Πολλοί Ελβετοί κατασκευαστές ρολογιών έχουν επίγνωση της αυξανόμενης ζήτησης για smartwatches, ωστόσο διστάζουν να μπουν σε αυτήν την αγορά. «Τα μερίδια αγοράς της κλασικής ελβετικής βιομηχανίας ρολογιών συρρικνώνεται συνεχώς, όσο τα smartwatches συνεχίζουν να βελτιώνουν τις λειτουργίες τους» αναφέρει η αναλύτρια της UBS, Helen Brand.

H Apple κατάφερε πρόσφατα να αυξήσει τα ποσοστά της στην αγορά wearables, αλλά και να υπερκεράσει την άλλοτε κραταιά σε αυτήν την αγορά Fitbit. Η συνολική αγορά wearables κυμαίνεται μεταξύ 30 και 40 εκατ. τεμαχίων ετησίως, ενώ η παραγωγή της ελβετικής βιομηχανίας ρολογιών αγγίζει τα 28 εκατ. ρολόγια. Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, η ελβετική Swatch Group σκοπεύει να αναπτύξει ένα εναλλακτικό λειτουργικό σύστημα έναντι των iOS και Android και να κυκλοφορήσει προς τα τέλη του 2018 τα δικά της smartwatches στην αγορά.