Με αυξημένες πωλήσεις της τάξεως του 25% στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται έκλεισε η περσινή χρονιά σε σχέση με το 2019 για την UPCOM, η οποία ύστερα από 25 χρόνια παρουσίας στο χώρο του IT άλλαξε ταυτότητα και λογότυπο και μετονομάστηκε σε UpcoMinds, σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας πορείας για την εταιρεία. «Η αλλαγή του ονόματος αντανακλά την έμφαση που θέλουμε να δώσουμε στην εξυπηρέτηση και την εμπειρία του πελάτη. Το Minds έχει διπλή έννοια: από τη μία ότι νοιαζόμαστε για τον τελικό καταναλωτή και από την άλλη αντιπροσωπεύει τα μυαλά της εταιρείας», λέει στο NetFAX ο Κώστας Φλώκος, CΕΟ της UpcoMinds.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1997 και διαθέτει παρουσία σε Ελλάδα, Βέλγιο και Κύπρο με δυναμικό που ξεπερνά τους 150 υπαλλήλους. Παρέχει web και mobile λύσεις σε επιχειρήσεις με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξή τους στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και εξειδικευμένο IT προσωπικό, μέσω του sourcing.

Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς η εταιρεία κατάφερε να πετύχει αύξηση των οικονομικών της μεγεθών καθώς όπως σημειώνει ο κ. Φλώκος, οι ανάγκες για παροχή ψηφιακών υπηρεσιών στις επιχειρήσεις μέσα στην κρίση της πανδημίας εντάθηκαν.

«Τα αποτελέσματα της εταιρείας ήταν εξαιρετικά. Το 2020 είχαμε περίπου 50% αύξηση του τζίρου στην αγορά της Ελλάδας σε σχέση με το 2019, και θα κλείσαμε γύρω στα 3.600.000 ευρώ με ταυτόχρονη αύξηση του προσωπικού. Το σημαντικό είναι ότι προσπαθούμε να κάνουμε ταυτόχρονη ανάπτυξη και στις άλλες δύο χώρες που δραστηριοποιούμαστε σε Κύπρο και Βέλγιο, όπου και εκεί τα νούμερα είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικά με νέες συνεργασίες που διαρκώς δημιουργούνται», αναφέρει οι κ. Φλώκος. Ο ίδιος εκτιμά ότι το 2021 θα είναι, επίσης, μια καλή χρονιά για την εταιρεία η οποία έχει θέσει ως στόχο να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της στην Ελλάδα κατά 20%.

Η UpcoMinds στα σημεία

Κύκλος εργασιών Ελλάδα, Κύπρος, Βέλγιο

2020: 5 εκατ. ευρώ

2019: 4 εκατ. ευρώ

Μεταβολή: +25%