Στις 23 Μαΐου, με το λανσάρισμα τεσσάρων συσκευών στη μεσαία κατηγορία, κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας vivo, η οποία εγκαινίασε εσχάτως στην Αθήνα τα γραφεία της, στο πλαίσιο της επέκτασης της επί ευρωπαϊκού εδάφους. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του NetFAX, ο Βασίλης Κατσαφάδος, Director of Marketing and Omnichannel του ελληνικού γραφείου, ανέφερε πως στόχος «είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή» και μέχρι το τέλος της χρονιάς που διανύουμε «η εταιρεία να έχει μπει στην καλύτερη πεντάδα της εγχώριας αγοράς smartphones», χωρίς πάντως να προσδιορίσει με αριθμούς το μερίδιο της πίτας που διεκδικεί η vivo στη χώρα μας. Ο κ. Κατσαφάδος δήλωσε, επίσης, πως για το 2023 οι στόχοι θα είναι περισσότερο επιθετικοί, σημειώνοντας, παράλληλα, πως η είσοδος του νέου παίχτη αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες. Τέλος επισήμανε πως η εταιρεία είναι καθόλα έτοιμη να ακολουθήσει τη στρατηγική που έχει χαράξει, έχοντας εξασφαλίσει αποθέματα προϊόντων.

Τα τέσσερα μοντέλα με τα οποία θα «συστηθεί» η vivo στην ελληνική αγορά είναι τα εξής:

  • vivo V23 5G, 12GB/ 256GB, τιμή 549 ευρώ
  • vivo Y76 5G, 8GB/ 128GB, τιμή 329 ευρώ
  • vivo Y33S, 8GB/ 128GB, τιμή 249 ευρώ
  • vivo Y01, τιμή 139 ευρώ

Τους επόμενους μήνες αναμένεται να έρθουν στην Ελλάδα και τα πιο hi-end μοντέλα- «ναυαρχίδες»- της εταιρείας, τα οποία κυκλοφορούν σε άλλες χώρες, ενώ εκτός από smartphones θα λανσαριστούν και προϊόντα από άλλες κατηγορίες. Επιπλέον, το πλάνο της εταιρείας περιλαμβάνει, εντός του τρίτου τριμήνου του 2022, και είσοδο στην αγορά της Κύπρου. Όπως αναφέρθηκε στη διάρκεια της εκδήλωσης, τα τέσσερα κινητά τηλέφωνα θα διατεθούν από όλους τους operators (Vodafone, Cosmote, Wind) και από τους open market retailers της αγοράς (Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Γερμανός κλπ) ενώ για την προώθησή τους θα ξεκινήσει μια εκτεταμένη διαφημιστική καμπάνια.

Η vivo βρέθηκε στην πρώτη θέση στην κινεζική αγορά smartphones για το 2021, έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 60 αγορές, με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς 9%. Έχει δημιουργήσει πέντε κόμβους παραγωγής στην Κίνα, τη Νότια και τη Νοτιοανατολική Ασία, κατασκευάζοντας πάνω από 200 εκατομμύρια smartphones κάθε χρόνο.