Η νέα έκδοση του Apple Watch συνέβαλε τα μάλα, ώστε η Apple να επιστρέψει το γ’ τρίμηνο στην κορυφή της αγοράς wearables.
Κυρίως τα Apple Watch Series 3 με υποστήριξη eSIM και LTE πούλησαν εξαιρετικά το γ’ τρίμηνο, όπως καταγράφει η Canalys στην τελευταία έρευνά της, με την Apple να διαθέτει στην αγορά συνολικά 3,9 εκατ. συσκευές, αποσπώντας το 23% της αγοράς. Σύμφωνα με την Canalys, το νέο Apple Watch δεν έχει εξαντλήσει ακόμα τη δυναμική του, με τους αναλυτές της εταιρείας να εκτιμούν ότι η Apple θα μπορούσε να πουλήσει το τρέχον τρίμηνο σχεδόν 800.000 LTE smartwatches. Από κοντά ακολουθούν την Apple οι Xiaomi (3,6 εκατ. συσκευές, 21% μερίδιο αγοράς) και Fitbit (3,5 εκατ. συσκευές, 20% μερίδιο αγοράς) – με την κύρια δυναμική τους να εντοπίζεται στα φθηνά fitness bands και λιγότερο στα smartwatches.
Από κει και πέρα πενιχρές είναι οι επιδόσεις των Samsung και Huawei, καθώς ούτε η Samsung με το Gear SE, ούτε η Huawei με το Watch 2 κατάφεραν να πείσουν το αγοραστικό κοινό, ώστε να πλησιάσουν τους τζίρους της Apple. Η συνολική αγορά, ένεκα της μείωσης της ζήτησης για απλά Fitness armbands, συρρικνώθηκε κατά 2%, αγγίζοντας τις 17,3 εκατ. συσκευές. Καθώς παραδοσιακά το τρίτο τρίμηνο θεωρείται αδύναμο σε πωλήσεις, αναμένεται η ζήτηση για smartwatches και fitness armbands να ενισχυθεί σημαντικά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο.