H Google και η Yahoo! λάνσαραν sites αφιερωμένα ειδικά για την κάλυψη των ομοσπονδιακών εκλογών που ξεκινούν στην Ινδία στις 16 Απριλίου, σε μια προσπάθεια να χτίσουν το brand name τους στη χρήστες του Internet στη χώρα.

Το ενδιαφέρον αυτό των δύο εταιρειών σηματοδοτεί τον αυξανόμενα σημαντικό ρόλο του Διαδικτύου στις ινδικές εκλογές. Ένα μέρος των ινδικών πολιτικών κομμάτων χρησιμοποιούν τα web sites, το email αλλά και video στο YouTube για να προσελκύσουν ψηφοφόρους. Η Google, για παράδειγμα, υπολογίζει ότι 25 από τα 45 εκατομμύρια χρηστών Internet στην Ινδία, είναι σε ηλικία με δικαίωμα ψήφου και ενεργά αναζητούν στο Διαδίκτυο πληροφορίες για τις εκλογές και άλλα πολιτικά ζητήματα.