Το Oracle OpenWorld, που ξεκίνησε χθες 28 Σεπτεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 2 Οκτωβρίου, προσφέρει εκπαίδευση και πληροφόρηση στους επικεφαλής των επιχειρήσεων.

Η εκδήλωση διοργανώνεται στο The Moscone Center στο Σαν Φρανσίσκο και συγκεντρώνει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα από το χώρο της τεχνολογίας, για να συζητήσουν τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να μειώσουν τα κόστη και την πολυπλοκότητα, ώστε να επιταχύνουν την καινοτομία και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους. Στελέχη και πελάτες της Oracle θα μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με την πορεία της τεχνολογίας, από το περιβάλλον cloud και την εμπειρία των πελατών, μέχρι τα μεγάλα σύνολα δεδομένων (big data) και τα engineered συστήματα. Η φετινή εκδήλωση θα έχει εννέα «Κεντρικούς» παράλληλους τομείς που θα εστιάσουν σε Big Data, Engineered συστήματα, ERP, διαχείριση ανθρώπινου κεφαλαίου (HCM), MySQL, Oracle PartnerNetwork (OPN), εμπειρία πελατών (CX), διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας (SCM), καθώς και σε επιμέρους κλάδους – από τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και το λιανικό εμπόριο, μέχρι τις τηλεπικοινωνίες και το δημόσιο τομέα.