Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, οι εταιρείες που αντιμετώπισαν περιστατικά ασφαλείας στο ΙΤ τους, δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τις σχετικές πληροφορίες εμπιστευτικές λόγω της πίεσης που δέχτηκαν από τρίτους.
Σαν αποτέλεσμα, η φήμη αυτών των επιχειρήσεων δέχτηκε ισχυρά πλήγματα, σύμφωνα με την B2B International, η οποία συνεργάστηκε με την Kaspersky Lab για τη διεξαγωγή της έρευνας Global Corporate IT Security Risks 2013. Η έρευνα έδειξε ότι κατά μέσο όρο, το 44% των εταιρειών που έχουν υποστεί διαρροή δεδομένων, αναγκάζονται να αποκαλύψουν το περιστατικό στους πελάτες που θα μπορούσαν ενδεχομένως να επηρεαστούν από το περιστατικό αυτό. Το 34% ενημέρωσε τους συνεργάτες του, το 33% τους προμηθευτές του, το 27% ανέφερε το περιστατικό στις ρυθμιστικές αρχές και το 15% ήταν υποχρεωμένο να αποκαλύψει λεπτομέρειες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οι μεγάλες εταιρείες είναι πιο συχνά αναγκασμένες να αποκαλύψουν λεπτομέρειες για περιστατικά σχετικά με την ασφάλεια του IT σε τρίτους. Οι οργανισμοί πρέπει να αναφέρουν τα περιστατικά κατά κύριο λόγο στις ρυθμιστικές αρχές, στους πελάτες και στα μέσα ενημέρωσης. Η ανάγκη να αποκαλύψουν αυτού του είδους τις πληροφορίες προκαλεί φυσικά σημαντικές ζημιές στην εταιρική φήμη, καθώς και οικονομικές απώλειες.